elmodars

elmodars

آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزارز, ارزهای دیجیتال،انواع والت ، کیف پول , بیتکوین کر, صرافی نوبیتکس، Nobitex، تولید بیت کوین,,دوج کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج، اتریوم، آوالانچ، Ethereum, ,DigiByte, Altcoin، Solana
elmodars

elmodars

آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزارز, ارزهای دیجیتال،انواع والت ، کیف پول , بیتکوین کر, صرافی نوبیتکس، Nobitex، تولید بیت کوین,,دوج کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج، اتریوم، آوالانچ، Ethereum, ,DigiByte, Altcoin، Solana

(digibyte (DGB

 ارز رمزنگاری  (digibyte (DGB

دیجی بایت چیست؟

ارز رمزنگاری دیجی بایت که بر پایه الگوریتم scrypt میباشد. این کریپتو یک نقطه عطف و برتری دارد و آن وجود انعطاف پذیر در ماین با تغییر در 5 الگوریتم میباشد. این مسئله باعث تمایز این ارز و توجه کاربران به سوی آن شده است. البته این سایت تا به حال مبالغ بسیار بالایی برای به نتیجه رساندن این ارز به عنوان یک کریپتو مطرح ، سرمایه گذاری و هزینه نموده است. 
بنیان گذار دیجی بایت ، Jared Tate میباشد که این برنامه نویس پس از اینکه بیتکوین پدیده نوظهوری که در سال 2011 پا به عرصه دنیای نت گذاشت، با تلاش و پشتکار به برسی شبکه بیتکوین پرداخت و سعی بر این داشت تا تمامی نقاط ضعف و قوت بیتکوین را بازبینی نماید. Jared حدود 14 ماه به تجزیه و تحلیل و ارزیابی شبکه بیتکوین پرداخت ، در سال 2013 این برنامه نویس تصمیم به تغییرات و بهبود کدهای بیتکوین اما با یک نام تجاری جدید نمود . این کوین از سوی او دیجی بایت نامیده شد. در 10 ژانویه 2014 ، دیجی بایت به صورت رسمی راه اندازی شد. این کریپتو با استقبال خوبی از سوی کاربران همراه بوده است. این کریپتو در 28 فوریه این کوین به جهت توسعه یک سیستم تعدیل سختی نامتقارن با تغییراتی مواجه شد. و همزمان در بسیاری از کوین ها از جمله دوج(داگ) به اجرا گذاشته شد. ( DigiShield )
در بلوک 145000 یعنی در 1 سپتامبر 2014 این کوین وارد مرحله جدید تحت عنوان مولتی الگو شد که این یک حرکت بسیار نو و جدید از سوی این کوین بود. یعنی امکان استخراج و انعطاف در 5 الگوریتم.( hardfork MultiAlgo )
Scrypt : الگورتیمی که دیجی بایت بر پایه این الگوریتم راه اندازی شد. الگوریتمی که قبل از ساخت مدارهای مجتمع اسکریپت اسیک، بوسیله واحد پردازش گرافیک GPU از سوی ماینرها جهت ماین استفاده میشود و تا حدودی هنوز کاربرد دارد.
Sha256 :  الگوریتم بیتکوین ، تنها ارز رسمی دنیا. به جهت دیفیکالتی بالا بوسیله مدارهای مجتمع ، امکان پذیر است
Qubit : بهترین الگوریتم برای CPU
Skein : بهترین الگوریتم برای  GPU ATI
Groestl : برای کاربران و معدنچیانی  که از  NVIDIA G استفاده خواهند نمود.
هر الگوریتم میتواند 20 درصد از استخراج شبکه را در اختیار داشته باشد تا بدین وسیله به صورت باعث عدم انحصاری بودن در ماین و متمرکز شدن آن شود.
در بیتکوین پس از هر دو هفته، سختی شبکه تنظیم میشود. دیفیکالتی دیجی بایت پس از فورک دیجی شیلد، در 2014 بعد از هر بلاک تنظیم میشود.
اولین فورک آن در 2014 (دیجی شیلد) و پس از آن فورک های مولتی آلگو و مولتی شیلد در همان سال رقم خودرد. فورک دیگری (دیجی اسپید) در 2015 نیز داشت که جهت افزایش سرعت تراکنش ها، بروزرسانی انجام گرفت تا سایز هر بلاک  برای 2 سال یکبار، دوبرابر شود.
دیجی بایت نیز مانند بیتکوین از خروجی تراکنش های خرج نشده  "UTXO" استفاده میکند.  (Unspent Transaction Output).
استخراج دیجی بایت در هر بلاک هر ماه یک درصد کاهش مییابد (تولید آن) تا با عرضه کمتر، عاملی برای افزایش کمیابی آن شوند.
توضیحات و مسائل فنی دیجی بایت جهت ماینرها و تریدرهای این کریپتو

Genesis Block Created

Friday, January 10, 2014 22:27:56 GMT

digibyte (DGB)

Icon

 

Name

DigiByte

Symbol / Tag

DGB

Website

http://www.digibyte.co/

Github / Source Code

Github

Forum

Bitcointalk

Client Version

v3.0.3.0-g354c0f3-MultiAlgo

Get Info RPC
Version: 3000300
Protocol Version: 70002
Wallet Version: 60000

Status

Healthy

 

Connections

8

Hash Algorithm

Scrypt 

Coins to be Issued

21,000,000,000

Block Time

1.00 minute(s)

Block Reward

2,410.0659 coins

Difficulty Retarget

144 blocks

elmodars.ir


این کریپتو به همراه دوج - دش - لایت کوین از سوی علم ودرس پیشنهاد میشود. البته لازم به ذکر است که بیتکوین به عنوان پادشاه رمزنگاری دنیا قلمداد میشود که سایر کریپتوها با رپایه این ارز معامله  و ارزش گذاری میشوند (در تریدرها)

اخبار و مطالب جدیدی از دیجی بایت
در 29 نوامبر این شرکت اقدام به سرمایه گذاری 250 هزار دلاری جهت گسترش خدمات دیجی بایت نموده است.
دیجی بایت در 10 دسامبر 2014 به جهت گشترش، وارد مرحله جدیدی از پیشرفت خود شد و در این زمان یعنی در بلوک 400،000  با تصویب اجرای 21 سال استخراج این کوین برای 21 بیلیون که با کاهش پاداش در هر بلوک همراه بود. ( ardfork MultiShield )

بررسی چند ساله: دیجی بایت در طول دوره خود معمولا رتبه و جایگاه 30 تا 56 را داشته است. در قیمت تاریخی بیتکوین یعنی 19800 دلار، پس افت و خیزهای فراوان، به عنوان یکی از بیشترین کوین های پرسود لقب گرفت و توانست حتی از زیر 50 ساتوشی به بیش از 2500 ساتوشی برسد. ماه ها در قیمت بالای1000،  800 و 400 ساتوشی قرار داشت و جایگاه و رکورد زیر 20 را مدتها حفظ کرد.
همانطور که ذکر شد، در نهایت 21 میلیارد از این ارز وجود خواهد داشت. شرکت و انجن این کوین بسیار قوی میباشد و قبل از کوین ها و توکن های بسیاری چون اتریوم در سال 2014 ایجاد شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا 1394/09/17 ساعت 03:17

سلام دوست عزیز خسته نباشید امن ترین کیف پول برا دیجی بایت کدومه و لطفا مراحل ساختشو توضیح بدید و چگونه این ارز رو رایگان بدست بیاریم و سوال اخرم آیا رشدی مانند بیتکوین خواهد داشت یا خیر
باتشکر از زحمات و تلاش شما لطفا پاسخو به ایمیلم بفرستید ممنون

سلام
برای دیجی ، امن ترین کیف پول ، مانند هر سایتی، والت اصلی یعنی نرم افزار اصلی این کوین است.
از طریق انتهای صفحه زیر وارد سایت شوید"لیست تمامی والت های دیجی بایت: کلیک نمایید."
http://elmodars.ir/dogecoincore
سپس در قسمت والت های صفحه ، در بخش دسکتاپ والت (Digibyte Core) متناسب با سیستم عامل خود انتخاب نمایید.
البته این صحبت دلیلی بر این نیست که سایر والت ها امن نیستند
بلکه امنیت والت های آفلاین در دستان خود کاربر است ونیازی به اعتماد به یک سایت و کیف پول ثالث نیست . این مسئله بیشتر برای والت اصلی صدق میکند. و سایر والت های آفلاین مانند دیجی بایت به این شکل نمیباشند

در مقابل این والت دارای سختی های خاص خود جهت استفاده است.

در مورد رشد ، در نظرات قبلی اشاره کردم/
هر والتی دارای نکات فنی خاص خود است
شما نباید انتظار داشته باشید که مثلا والتی که دارای الگوریتم متفاوتی با بیتکوین است و حدود هزار برابر تولید آن از بیتکوین بیشتر است، رشد قیمتی یکسانی با بیتکوین داشته باشد
اما اگر بخواهیم با داگ کوین مقایشه کنیم
اگر دیجی بایت از نظر استفاده وهزینه به اندازه داگ کوین رشد نماید، باطبع باید حدود 5 برابر داگ کوین رشد قیمتی داشته باشد.
یعنی حداقل به 300 ساتوشی ...
این در حالی است که سیستم این کوین از نظر استخراج بسیار برتر از داگ کوین است.
اما اگر بخواهیم متناسب با تعداد و قیمت بیتکوین حساب نماییم/
یعنی باید هر دیجی بایت حداقل دو هزار برابر رشد نماید. که این البته بعید است . چون بیتکوین تنها کوینی است که تا کنون به عنوان یک صنعت پذیرفته شده است.
البته دیجی بایت دارای پتانسیل لازم است و مخارج بسیاری صرف رشد و گسترش آن میشود.
این موارد فقط باید گفت که "شاید ها" خواهد بود و نمیتوان پیش بینی دقیقی از َآینده هیچ کوینی داشت.

نظر شخصی : دیجی بایت به تازگی دارای پامپ اخیر خود بوده است. احتمال کاهش قیمت آن وجود دارد.
شما باید سعی کنید که همیشه در پایین ترین سطح آن را خریداری کنید - این نظر شخصی است و میتواند با توجه به دلال بازی های موجود در بازار برعکس شود
با احترام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.