elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin
elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin

برسی ارزهای رمزنگاری و سوداگری در این حوزه

 Altcoin - Crypto currency  

پولدار شدن و میلیونر شدن در نت! یا...

البته راه های فراوانی برای بدست آوردن پول و میلیونر شدن در نت چون بازارهای فارکس- هایپ و سرمایه گذاری های پربازده - باکس های کلیکی و جذب سرمایه - سیستم های هرمی و سایت های ماتریکسی و .... میباشد
در روشهای بالا کمی پول در آوردن سخت شده است. امروزه ارزهای رمزنگاری با فعالیت هایی که در حوزه خود معرفی نموده اند، راه ها و روش های بسیاری برای فعالیت ایجاد کرده اند.
البته همانطور که ده ها نفر ازاین طریق به ارقام بالا دست میبابند، در مقابل ممکن است، عدم آشنایی با این بازار و برخی ارزها، باعث از دست رفتن تمامی سرمایه فرد شود.
اما چیزی که کاملا مشخص است،  همیشه اگر کاربرانی به سود برسند، حتما کسانی سودهای هزاران برابری در این بازار داشته اند.
هر چقدر یک شبکه کوین دارای کلاه بازار و ارزش گذاری بیشتری شود، سود اصلی را سوداگران و طراحان خواهند برد. سپس سایر کاربران ...
سودهایی که از هیچ بوجود می آیند و اگر آن کوین قدرتمند باقی بماند، از بین نخواهد رفت.
پس همیشه سعی کنید با دو برداشت از آینده حرکت کنید. یعنی اگر سود خوبی داشتید، طمع نکنید و قسمتی از سود خود را در خارج از این فعالیت سرمایه گذاری کنید . تا میتوانید همگام و هم جهت با دلالان، طراحان، شرکت های اصلی و  حتی نهنگ ها حرکت کنید.
فراموش نکنید که بیتکوین متفاوت از سایر کوین ها است و دیگر به یک صنعت چند میلیارد دلاری تبدیل شده است.

بیتکوین، اولین ارز رمزنگاری و بدنبال آن ....؟

 

در این مقاله فرض را بر این گرفته ایم که شما با ارزهای رمزنگاری آشنا هستید و حتی در آنها فعالیت داشته اید.


نکته مهم: در موارد زیر سعی شده است که موارد منفی در حوزه ارزهای رمزنگاری دیده شود و دلیل آن جهت هوشیاری کاربرانی است که تازه با این حوزه ها آشنای میشوند . پس صحبت بر این نیست که در این حوزه (کریپتوها و سایر ارزهای فیات) هیچ منبع درآمد و یا راهی برای بدست آوردن درآمد نیست.

بلکه یک از بهترین روش های کسب درآمد در حوزه خرید و فروش و مبادله ارز، ارزهای رمزنگاری(رمزارزها) میباشد.

به عنوان نمونه در بازار ترید ، با اینکه با توجه به مشکلات این بازار و دلال بازی ها، نمیتوان پیش بینی دقیقی از این بازار و آینده قیمت ارزها داشت، اما در برخی موارد که البته شانس هم دخیل است، اگر رفتار تریدر و سرمایه گذار مطابق و هم جهت با رفتار دلالان و ... بازار باشد، اتفاقا ممکن است که سود خوبی را عاید کاربر نماید . 

اما چیزی که مشخص است، همین موارد نیز نیاز به تجربه و حداقل اطلاعات در باره ارزهای رمزنگاری - نکات فنی - بازار و نمودارهای قیمت و ... در گذشته تا به امروز دارد . به عنوان مثال کاربر باید چند ارز مطرح و قابل اعتماد را بشناسد و تمامی نکات و اخبار گذشته تا به امروز آنها را مطالعه نماید.


ارزهای رمزنگاری، اگر در پیدایش آنها بوسیله استعمار شک و تردید وجود داشت و امروزه حتی اگر این مسئله را نتوان قبول نمود، مسائل و رفتارهای حال حاضر و زیرذره بین قراردادن فعالیت ها و اتفاقات مرتبط به این ارزها که در راس همه آنها بیتکوین میباشد، نشان میدهد که این طرح اگر حتی در ابتدا برای سرکیسه کردن  و غارت اموال کاربران نت از سوی یک سری گروه ها و افراد سودجو (این مسئله در هر جایی از دنیا وجود دارد) طرح ریزی نشده باشد، اما به به مرور این موضوع را ثابت میکند که در این طرح ها و برنامه ها، سرمایه گذاران و اشخاصی ورود کرده اند که اکثرا با اهداف سودجویی و منافع طلبی همراه هستند. ( البته این مسئله بیشتر برای ارزهای پس از بیتکوین صدق میکند و نمیتوان منکر این شد که بیتکوین تبدیل به یک صنعت شده است) - با وجود اینکه در تمامی فعالیت ها و حوزه ها همیشه دلالان و سوداگرانی وجود دارند ولی باید قبول کرد که این مسئله در ارزهای رمزنگاری و بازار آنها، پس از بیتکوین کاملا مشهود است و حتی میتوان گفت که برخی از این کوین ها (سکه ها) با همین هدف طراحی شده اند .در مورد بیتکوین با وجود اینکه این ارز دیگر امکان ندارد از حوزه معاملات و .. خ ارح شود و کاملا تبدیل به یک صنعت شده است ، اما باز هم مشکلاتی در همین کوین نیز وجود داشته است. بارزترین این مسئله بررسی جامعه و انجمن بیتکوین (منظور بنیاد بیتکوین و حتی مسئولان عالی رتبه و هیئت مدیره و تمامی اعضا که حتی به اصطلاح، به دو گروه مخالف یکدیگر تبدیل شده اند - این هم یک سیاست و بازی جدید است) که جهت توسعه و گسترش بیتکوین ایجاد شده است، میباشد. شاید اخبار ماه های اخیر انجمن را دنبال کرده باشید. با وجود اینکه تا به حال حتی اخبار ضد و نقیضی از این جامعه و حمایت کنندگان و متولیان آن به گوش رسیده است، اما به نظر من، این ها هم ناشی از یک سری طرح ها برنامه ریزی شده است و این مسئله بی تردید هزاران پشت پرده خواهد داشت. 

به مرور کریپتوهایی که پس از بیتکوین شکل گرفت، این بازار  و حوزه را به سمت سوداگری سوق داد و حتی برخی از این کوین ها با هدف کلاهبراری طراحی میشود.

به نظر من اگر چه طرح و ایده پدیده نو ظهور بیتکوین، یک طرح بسیار قوی و قابل ستایش است، اما این باید برای هم مسلم شده باشد که اگر حتی باور کنیم، این طرح(منظور ایده ارزهای رمزنگاری است و نه بیتکوین) در کنار بزرگی آن ، یک طرح سالم و بدون منافع طلبی بوده است ، اما در حقیقت در حال حاضر بدست سرمایه دارانی در حال اداره و گسترش است ( این مسئله در مورد کوین های پس از بیتکوین  بیشتر صدق میکند)  که تنها به دنبال سودجویی و کلاهبرداری های کلان میباشند. دیگر براحتی میتوان کلمه " استعمار" را برای آن به کار برد.

کاملا مشخص است که این طرح به دست چند گروه از سرمایه داران و کلاهبرداران بسیار با نفوذ در دنیا با در اختیار داشتن برنامه نویسان و هکرهای خبره هدایت میشود. این گروه ها آنقدر از طریق این طرح قدرتمند شده اند  که هر کدام برای خود به اندازه یک گروه مافیایی گسترش پیدا نموده اند. تا جایی که حتی اگر روزی مشخص شود این کار توسط یک دولت و کشور برنامه ریزی و اجرا شده است، نباید از این مطلب شک نمود. البته آنها تنها با طرح هایی چون ارزهای رمزنگاری و استخراج و بازارهای دلالی در نت قدرتمند نشده اند و این ها همان شرکت های بزرگ کامپیوتری و صنایع بزرگ دنیا هستند که دیروز توسط طرح های هرم و سایر فعالیت ها و امروز طرح های استخراج و ارزهای رمزنگاری نیز به آن اضافه شده است.

حال در این میان ممکن است یک سایت و شرکتی به جهت اهداف واقعی نیز تشکیل شود، اما به نظرتان با وجود این همه کلاهبردار و گروه های اصلی، آن طرح میتوان روی پای خود بایستد و به کار خود ادامه دهد؟

آیا میتوان در میان صدها طرح کلاهبرداری و اسکم، با وجود این همه سیاست و قدرتی که از نظر من وجود دارد و در زیر به آنها اشاره خواهم نمود، به یک طرح سالم پی برد و آن را از میان سایرین گلچین کرد. آنها به هیچ کاربر و شهروندی رحم نخواهند نمود. تنها چیزی که برای این گروه ها و شرکت ها مهم است، پول و قدرت است. ضمن اینکه با به قدرت رسیدن، هر روز بهتر میتوانند سایر مقاصد خویش را به عرصه عمل برسانند.  این اصلا مهم نیست که کلاهبرداری از شهروند خودشان باشد و یا یک کاربری از آن سوی دنیا. اما در عین حال مسائل نشان میدهد که خودبخود در این طرح، کاربران کشورهایی بیشتر نشانه خواهند رفت که در درصد بیشتری از سهم نت را به خود اختصاص داده اند.(SCAM (Cloud - Mining- Box -hyip

این مسائل آنقدر روشن و واضح است که دیگر نیاز به مخفی شدن و هویت های پنهانی ندارد. یعنی آنها در هر حوزه ای از ارزهای رمزنگاری و نیز هر حوزه ای از نت دست دارند و خود، از پایه گذاران حوزه های اصلی در نت میباشند

لطفا کمی به این نکات توجه نمایید. آنها آنقدر قدرتمند هستند که خود دارای هر فعالیتی میباشند

  • صاحبان اصلی برخی فعالیت ها و حتی شرکت های کامپیوتری و اینترنتی و یا زیرمجموعه آنها
  • معمولا خود دستی در بازار  و خدمات سرور - هاست و میزبانی سایت دارند.
  • دارای بزرگترین شبکه تبلیغاتی در نت میباشند. و سایت های خبری معروف در همان حوزه
  • مدیریت بزرگترین سایت ها و شرکت های مبتنی بر نت برای خود آنها ست. 
  • دارای بزرگترین شرکت های تولید برنامه های کامپیوتری و شبکه ها میباشند- و یا مرتبط
  • صاحبان و طراحان اصلی معروف ترین و معتبرترین کوین های جهان میباشند. 
  • آنها دارای بزرگترین شبکه ها و سایت های خرید و فروش ارز و تریدرها میباشند. و یا مرتبط
  • صاحبان و هدایت کنندگان اصلی بازارهای فارکس و ... میباشند 
  • دلالان اصلی در ترید و خرید و فروش ارزها و هر چیزی که فکر آن را میتوان کرد.
  • صاحبان کارخانجات اصلی تولید سخت افزارها میباشند.
  • خود، سرمایه گذاران  و صاحبان اصلی  بزرگترین استخرهای استخراج  ارزهای رمزنگاری (اعم از کلود و سایر استخرها) هستند
  • و باید این طور گفت که شبکه نت و هر ابزار لازمی در جهت ایجاد - گسترش و یا ... هر فعالیتی را  در اختیار دارند.

مطالب بالا شاید کمی عجیب باشد، اما از سیاست هر کاری و هر چیزی برخواهد آمد و نباید تعجب نمود.

آیا از این گفته ها چه نتیجه گیری میتوان نمود؟

کلاهبرداری در فضای نت - دزدی

اگر شما این امکانات را در اختیار داشتید، به نظر خودتان آیا امکان انجام هر کاری برای شما میسر نبود؟ اگر انجام هر کاری در شما نهفته باشد حتی رفتارهای غیر اخلاقی، آیا با داشتن این همه امکانات هر کاری را انجام نمیدادید؟

تنها کافی بود که خداوند را فراموش کنید و وجدان خود را زیر پا بگذارید ، تا دیگر هر کاری که دوست دارید ، قبل از آنکه حتی به آن فکر نمایید را اجرایی نمایید.

کسانی که این قدرت را در اختیار دارند، برای منافع میلیون دلاری در روز :

خودشان،  طرحی را راه اندازی و ایجاد میکنند.

آن را گسترش میدهند.

اگر نیاز باشد که شاخه ای از آن را بیشتر وسعت میدهند و اگر نیاز باشد ، شاخه و زیرمجموعه ای از طرح خود را جهت رسیدن به منافع بیشتر در زیرمجموعه دیگری از همان حوزه، سرکوب میکنند.

  • به عنوان نمونه:

یک کوین را طراحی میکنند - ابتدا با گسترش آن، اقدام به رشد چندصد درصدی قیمت آن میکنند. این در حالی است که خود مقادیر بالایی از آن کوین را در اختیار دارند

آنها به همین مقادیر سود اکتفاء نمیکنند و البته از قبل برنامه ها و خواب ها برای کاربران اینترنتی در سراسر جهان دیده اند.

با بالا بردن قیمت ، صاحب رقم های میلیون دلاری میشوند. این طرح ها آنقدر قوی هست که میدانند که با صرف حتی یک درصد از درآمد خود، هزاران برابر آن را سود کسب خواهند نمود.

پس از گسترش کریپتو خود در میان تمامی ملت ها و رشد قیمت آن، درآمد اصلی آنها شروع خواهد شد:

فروش سخت افزارهای کامپیوتری _ پردازشگرها و مدارهای مجتمع 

در کنار آن با ایجاد استخرهای بزرگ و کلاهبرداری از این راه به منافع خود می افزایند

باز هم از این همه درآمد ارضاء نخواهند شد. 

شاخه جدیدی برای منافع خود در همین راستا ایجاد میکنند. بله ، گسترش بازارهای ترید و خرید و فروش این ارزها - آنها خود از مجریان و کنترل کنندگان و ناظران اصلی این گروه های دلالی هستند. در حالی که خود، صاحبان اصلی بزرگترین مکان ها و تریدرهای خرید و فروش هستند. بزرگترین گروه های پامپ و دامپ را ایجاد میکنند/ اگر نیاز باشد اقدام به طراحی و گسترش کوین و سکه ای جدید میکنند. هر زمان نیاز باشد، آنها را گسترش میدهند . و باز هم سود خواهند نمود. و هر زمان نیاز باشد، طرحی را سرکوب میکنند.

برخی مواقع این امکان وجود دارد که خود ، صاحب هر دو کوین و یا هر دو فعالیت کلود و .... هستند و با یک طرح و برنامه قبلی اقدام به سرکوب یکی از کوین ها و فعالیت های خود میکنند تا در مقابل از طرح و فعالیت دوم خود ، سود های کلان دریافت نمایند

آنها آنقدر کاربران اینترنتی را تحت الشعاع فعالیت های خود قرارداده اند و چنان تاثیری بر آنها گذاشته اند که براحتی اقدام به طراحی یک کوینی میکنند که تفاوت های بسیاری  با ارزهای رمزنگاری دارد. یعنی این کوین ها درست مانند این هستند که یک شرکت اقدام به فروش یک سری سکه حلبی و تولید شده خود نماید و هر کدام را به چند دلار به راحتی بفروشد. و به بهانه هایی چون سهام، بی ارزش ترین ها را به بهترین قیمت خواهند فروخت.

اگر نیاز باشد که فلان طرح و یا کوین خود را سرکوب نمایند، خودشان اقدام به طراحی یک برنامه هک خواهند نمود. با ایجاد یک طرح سرقت، هم اموال و سرمایه کاربران را در همان طرح به تاراج خواهند برد و هم به مقاصد و هدفهایشان خواهند رسید.


شاید هضم این مسئله که برای اجرای این طرح های بزرگ و کلاهبرداری های کلان بوسیله یک گروه کمی سخت و بعید به نظر برسد، اما کاربر عزیز، صحبت و سخن ابتدایی ما را فراموش نکنید. وقتی که آنها ، خود، صاحب هر فعالیت و شبکه ای باشید، آنگاه اجرای این طرح ها بسیار راحت است. صاحب بزرگترین شبکه ها و سایت های تبلیغاتی به اصطلاح معتبر - صاحب بزرگترین صنایع و صاحب بزرگترین شرکت های خدمات کامپیوتری و برنامه نویسی و به عبارتی صاحب کل شبکه نت و یا زیرمجموعه اصلی آن باشند.

مطمئنا میتوان گفت که این کارها و فعالیت ها، توسط یک گروه برنامه ریزی و اجرا نمیشود و قاعدتا توسط چند گروه اداره میشود. و این طور به نظر میرسد که  آنها نیز برای خود رقبایی دارند. اما به جهت اینکه همه این گروه ها در یک جهت و هدف حرکت میکنند، پرده از کار یکدیگر برنداشته و اتفاقا یکدیگر را در این زمینه ساپورت و حمایت میکنند.


کاربر عزیز این مسائل را با زدن مثال هایی در حوزه ارزهای رمزنگاری بیان نموده ام ، اما این مسائل استعمار و کلاهبرداری، همیشه به ارزهای رمزنگاری ختم نمیشود و هیچگاه پایانی نخواهد داشت. حوزه رمزنگاری و فعالیت های آن تنها به این دلیل مثال زده شد که شما نسبت به این استعمارگران و گروه ها و سرمایه داران  کلاهبردار هوشیار باشید. آنها هر لحظه ممکن است در یک لباس و چهره ای اقدام به اجرای مقاصد شوم و اسکم خود نمایند. امروز ارزهای رمزنگاری و دیروز حوزه هایپ و سیستم های هرمی و ... و فردا نیز با یک ایده جدید. 

البته باکس ها و کلیکی ها و نیزهایپ،  دیگر به کلاهبرداری های عمومی تبدیل شده اند و دیگر نمیتوان آن را انحصاری تصور نمود. هر کاربری با ورود به حوزه های کسب درآمد درنت، پس از مدتی به فکر تاسیس این فعالیت ها می افتد و از هر چند کاربر، یکی فکر خود را اجرایی میکند و .... 

در این حوزه برخی وبسمترها در خارج و حتی ایران، دیگر شغل همیشگیشان شده است و مدام به تاسیس باکس های کلیکی و سایت های جذب سرمایه مختلف ....


نگاهی مجزا به هر یک از حوزه های کسب درآمد در ارزهای رمزنگاری


در نهایت ممکن است که شخصی خیلی خوش بینانه به مسائل نگاه نماید و بگوید این قدر هم این مسائل پیچیده و واحد نیستند و این رفتارها از منابع متعددی آب میخورد و هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارند.

در نتیجه این بار به سه حوزه زیر به صورت مجزا و تخصصی نگاه میکنیم:

CPU - GPU - ASIC - FPGA - Mining

  • A- حوزه صنایع و کارخانجات تولید سخت افزار و فروش سخت افزارهای کامپیوتری - سخت افزارهایی که صرفا جهت ماین استفاده میشود:

این شرکت ها تنها به فکر سود و منافع کلان خود هستند. بهتر است قبل از پرداختن به این مسئله، گریزی به مسئله استخراج زده :

همانطور که میدانید، اکثر کاربران در ابتدای آشنایی با این کریپتوها، به سمت ماین و استخراج (Mining) آن میروند. حال برخی ممکن است آنقدر در این راه وسوسه شوند که روش های مختلف آن را تست نمایند و بارها اقدام به خرید انواع مختلفی از این سخت افزارها نمایند. البته ما منکر این نیستیم که تنها در برهه های خاصی و البته فقط زمانی که کاربر در دارای تجربه کافی در خرید سخت افزار و ماین هوشمندانه عمل میکند، به سود دست می یابد. ولی در این مسئله شانس و قیمت ها نیز دخیل است و این سود نمیتواند آن قدر چشمگیر باشد.

در عین حال منظور ما در این مقاله و نگاه، بررسی درآمد و یا عدم درآمد کاربر نیست. بلکه زیر ذره بین قراردادن شرکت های تولید سخت افزار و اعمال سیاست ها از سوی آنها برای رسیدن به منافع کلان اما با طرح هر نوع سیاست سودجویی و مفعت طلبی و نگاه کردن تنها به منافع خود حتی به قیمت ضرر کاربران بسیاری از سراسر جهان می باشد.

به طور معمول کاربران ماین را با CPU و GPU آغاز میکنند. برخی با FPGA و یا حتی تراشه های اسیک (امروزه) آغاز و یا دنبال میکنند. هنوز هم کارت های گرافیکی و انتخاب انها راحت تر است . کارت های گرافیکی در دسترس همگان است و یا براحتی میتوان آن را تهیه نمود (معمولا هر کاربری یک نوع آن را در اختیار دارد)

اما اگر به روند استخراج در یکی دو سال اخیر دقت نمایید در ابتدا استخراج با CPU براحتی انجام میشد و تا حدی سودده بود. اما به تدریج با توجه بیشتر به این عرصه و روی آوردن کاربران به ان در برابر محدودیت مقدار ماین، باعث بالا رفتن دیفکالتی شد. به سرعت کاربر به این نتیجه رسید که این کار نمیتواند نیاز او را برآورده کند علاوه بر اینکه سودی برای او نخواهد داشت بلکه هزینه های خود را نیز در نخواهد آورد. قدرت محاسباتی کارت های گرافیکی در استخراج و سرعت بالاتر در محاسبه این نوع الگوریتم ها باعث روی اوردن به این سخت افزارها شد. طول نکشید که شرکت های فروش و ساخت کارت های گرافیکی دارای بازار خوبی در این بابت نیز شدن. اما همچنان به دلیل نو بودن کریپتوها و عدم شناخت کاربران بسیاری از سراسر جهان، باعث میشد که هر روز کاربران جدیدی این کریپتوها را بشناسند و اتفاقا به این عرصه به مرحله ای رسیده بود که دیگر هر سایت کسب درآمدی حتی شده بود که یک اشاره کوچکی به این نوع ارزهای رمزنگاری و مایننیگ (استخراج) نماید. خود این مسئله باعث بالا رفتن دیفیکالتی در شبکه شده بود . اما در کنار آن مسئله اصلی که این سختی را بوجود می آورد، تاسیس استخرهای فراوان و بزرگی که هنوز هم به تعداد آنها افزوده میشود. چندی نکشید که کاربر متوجه عدم سوددهی در استخراج بوسیله کارت های گرافیکی شد. حتی برخی کاربران در این راه با تعویض کارت های گرافیکی خود به دلیل ارتقاء و یا سوختن آنها (در اثر فشار و کارکرد مداوم) متحمل ضرر شده بودن. روی کار آمدن تراشه های اسیک و مدارهای مجتمع ویژه دیگر کار را برای همه خراب میکرد

با کمی تفکر و دنبال کردن روند استخراج براحتی میتوان به این رسید که کاربر تازه به جایی میرسید که هدف اصلی شرکت های بزرگ ساخت سخت افزار بود و هست.

یعنی بیتکوین شاید بدین هدف ابداع و طراحی نشده باشد و طراحی بیتکوین آنقدر از نظر برنامه نویسی با ارزش و قابل ستایش است که اگر این ارز به همان روند اولیه دنبال میشد و بسیاری از شرکت ها و اشخاص سودجو به جهت منافع خود هر روز با کپی برداری از این طرح عظیم سعی به رسیدن منافع خود نمینکردن، شاید امروزه این همه انتقاد و شکایت از سوی کاربران به بیتکوین چسبیده نمیشد. 

وجود تعداد انبوهی از دستگاه های اسیک در سراسر جهان و استخرهای استخراج و مقدار قدرت هشی که این بخش به خود اختصاص میدهد، براحتی حکایت از این دارد که امکان ندارد کسی با کارت گرافیک بتواند سود دریافت نماید. این در حالی است که شخص براحتی در این راه ضرر میکند. حال کاربر خوبخود به سمتی خواهد رفت که هدف اصلی شرکت های سخت دستگاه های ماین است . دستگاه هایی که آن هم برای تنها یک مدت اندک +++ برای شخصی میتواند سودده باشد که در همان ابتدای کار تحویل آن مدل بدست شخص برسد و زمان زیادی از تولید و تحویل آن (Delivery) نگذشته باشد. این در حالی است که شخص ماین کننده باید در این راه تجربه کافی داشته باشد و با تمامی اصطلاحات مربوط به استخراج و تمامی کریپتوها و نکات مربوط به آنها از جمله دیفیکالتی و محاسبه آن - قدرت و نرخ هش شبکه و قیمت ان آشنایی داشته باشد و هر لحظه انها را دنبال - بررسی و آنالیز نماید. 

این را نمیتوان برای تمام کریپتوها عنوان نمود ولی در این بین برخی از همین شرکت ها برای فروش سخت افزارهای خود، سخت افزارهایی که به طور معمول محدود به یک کار هستند و در صورت عدم بازدهی ضرر بزرگی برای کاربر متحمل میشوند ، سعی میکنند هر روز یک کریپتو جدیدی را طراحی نمایند تا در این راه بیشتر به مقصود خود برسند

هیچ شخصی در پیشرفت و تغییراتی که در عرصه سخت افزارهای کامپیوتری وجود دارد، نمیتواند کوچکترین تردیدی به خود راه دهد. سرعت پیشرفت و رقابت در این صنعت آنقدر بالا است که هنوز مدل خاصی از آنها قبل از اینکه به دست مصرف کننده برسند، به سرعت میتوان شاهد تولید نوع بهتری از آن توسط شرکت های رقیب و یا همان شرکت شد. این اتفاق بویژه در کشورهای جهان سوم و مخصوصا کشورهایی که با تحریمات مواجه هستند ، بیشتر رخ میدهد. یعنی به محض عرضه مدل خاصی از این سخت افزارها در این بازارها، عرضه میشود، باید شاهد طراحی و عرضه نوع قوی تری از آن سخت افزار با قدرت و سرعت بیشتری بود.

در کشور خودمان تا یکی از این سخت افزارها به دست مصرف کننده برسد، زمان بالایی را سپری میکند. وجود واسطه ها در فروش آنها و ارائه آنها با قیمت هایی بسیار بالاتر باعث میشود که کاربر قبل از اینکه بتواند هزینه سرمایه گذاری و راه اندازی خود را بدست آورد، دیفیکالتی آنقدر بالا رفته است که از آن پس ماین با ان سخت افزار حتی پاسخگوی هزینه های خودش همچون برق - نت و .... را نخواهد بود

وجود استخراهای فراوان و کاربران بسیاری که در این عرصه فعالیت میکنند باعث بالا رفتن سختی کار شده است. کاربر سعی میکند که خود را با شرایط وفق دهد و به سراغ کارت های گرافیکی میرود. بالا رفتن سختی کار کاربر را مجاب به ارتقاء پردازشگر گرافیکی خود میکند. هدفی که این شرکت ها دنبال میکنند.  ساخت تراشه ها و پردازشگرهای بسیار قدرتمند که داری سرعت و قدرت بالایی در انجام محاسبات دارند، عرضه بالای این تراشه ها در سراسر جهان و تاسیس روزافزون استخرها در کنار تبلیغات وسوسه انگیزی که از سوی انها ارائه میشود، اندیشه جدیدی را در کاربر پدیدار میکند. از طرفی قدرت پایین کارت های گرافیکی در استخراج در مقایسه با سخت افزارها و تراشه های ASIC  باعث میشود که کاربر همچنان وسوسه استخراج بیشتر و یا به عبارتی رسیدن به مقدار قبل خود شود. او اقدام به خرید یکی از این سخت افراها میکند.  اما این شرکت های دست از منافع خود برنمیدارند و نخواهند داشت . رقابت و پیشرفت باعث میشود که به سرعت شاهد نوع قوی تری از این سخت افزارها بود. توان پردازش این سخت افزارها مدام در حال افزایش است .از همه مهمتر، کاربر به یکباره شاهد این میشود که این شرکت ها خود اقدام به تاسیس استخرها کلود نموده اند و یا خود از اصلی ترین استخراج کنندگان این استخرها هستند. شرکت هایی که خود تولید کننده این سخت افزارها بوده و در نتیجه سخت افزار به قیمت بسیار کمتری نسبت به یک کاربر معمولی  در اختیار آنها قرار گرفته است. کاربر متوجه میشود که سهم اصلی استخراج در اختیار خود این شرکت ها است. تا کاربر میخواهد طعم ماین و بدست آوردن سود را تجربه نماید، این شرکت ها سود خوبی بدست آورده اند و یکباره عرصه رقابت و منافع باعث عرضه نوع جدیدی از این سخت افزارها میشود. این روند ادامه پیدا میکند. آنها باید تولیدات خود را به گونه ای عرضه کنند. در این راه باید بازار را با افت و خیر مقابله نمایند تا به اهداف خود از جمله درآمدهای هنگفت در استخراج و ماین ارزهایی که تنها بر اساس نوشتن یک برنامه و تبلیغات از سوی خودشان ، ارزش پیدا کرده اند. رسیدن به اصلی ترین هدف خود یعنی فروش همین سخت افزارها . 

با خرید دستگاه اسیک و یا هر نوع سخت افزار و پردازشگر دیگری، کاربر در ابتدا راضی و خشنود است اما شرکت های سازند که به جهت درآمد و رقابت هر روز دستگاه های جدیدی را باعث میشود که این مسئله چندی به طول نینجامد. به یک باره متوجه میشوید که دستگاه هایی در بازار به فروش میرسد که تا ده ها برابر دستگاه شما که چندی پیش از نظر قدرت در رتبه اول بود، قوی تر و سریع تر خواهند بود. این چرخه ادامه می یابد و شرکت های ساخت این سخت افزارها حتی اگر در این راه نیاز به اعمال سیاست ها و بازیهای جدیدی باشند، از آن کوتاهی نخواهند نمود.

Altcoin - SCAM

  • B- طراحی  کوین های مختلف و کسب درآمد از روشهای مختلف از جمله پامپ و ..

قبل از پرداختن به این دو مسئله بالا بهتر است که کلمه پامپ و دامپ را برای همگان روشن شود: (pump and dump)

ببینید بیتکوین بزرگترین سهم بازار (Cap) را در اختیار دارد. و پس از آن ارزهایی چون  Ripple و Litecoin و ... این سهم را در اختیار دارند. تقریبا سهم بازار برخی از این ارزها در رده های اول جدول در حدود چند میلیون دلار میباشد.(غیر از بیتکوین). البته این رقم به قیمت کوین ها مدام در حال تغییر است . وقتی این مسئله را زیر ذره بین قرار میدهیم، متوجه خواهیم شد که شاید حدود 90% این ارزها حتی تمامی مجموع کل بازار معاملات آنها به زیر یک میلیون دلار و تعداد بسیاری از آین کوین ها حتی زیر 100 هزار دلار میباشد. 

این مسئله چه معنی را میدهد؟

آیا غیر از این است که یک شخص و یا گروهی با داشتن چند میلیون دلار سرمایه ، براحتی میتوانند این بازار را در اختیار خود بگیرند و هر گونه تغییر و دستکاری را در آن ایجاد نمایند. این استراتژی برای دستکاری بازار به جهت منافع خویش را پامپ و دامپ گویند. این روش شامل پمپاژ کردن قیمت های بازار به صورت مصنوعی و سپس رها کردن آن (دامپ) جهت رسیدن به سود میباشد. و معمولا به سه صورت کلی میتوان آن را بیان نمود.

1- طراحی و ایجاد کوین های جدید و ...@

این بخش توضیح چندانی ندارد و کاملا قابل هضم است. یعنی همین گروه ها و شرکت های بزرگ و گاها برنامه نویسان مختلف ، اقدام به طراحی یک کوین جدید میکند ( altcoin ) ، این در حالی است که در همان ابتدای طراحی کوین، درصدی از آن کوین را برای خودشان در اختیار گرفته و سپس در اولین فرصتی که تقاضا برای آن وجود دارد، اقدام به به جدید، قبل از معدن یک درصد از آن را برای خود ایجاد و نگهداری میکنند و سپس در یک فرصت مناسب با کمی گسترش آن کوین، اقدام به ایجاد یک پامپ عجیب در بازار خواهند نمود و سپس براحتی کوین های خود را به قیمتی باورنکردنی خواهند نمود. و براحتی رد پایی از خود به جای نخواهند گذاشت / سپس این کار را تکرار و .....

اما نوع دیگر از کلاهبرداری ها در این بخش، ایجاد کوین های کاملا پوچ که هیچ شباهتی به بیتکوین و ارزهای رمزنگاری ندراد. 

توضیح : Bitcoin و کریپتوها پس از آن، بدین جهت یک پدید نو ظهور و آینده دار شناخته میشوند، زیرا شیوه تولید و مدیریت آنها با تمامی ارزهای الکترونیکی و حتی مجازی قبل از خود متفاوت است. 

بله، مسئله ماینینگ. یعنی تولید آنها اتفاقا بسیار ساده نمیباشد و بدین منظور میتوان به آن ارزش نهاد و برای کنترل آنها، از علم برنامه نویسی و کدگزاری و نیز سایر دانش هایی چون شبکه و ... استفاده شده است. و مسئله کنترل و اداره آنها با مسئله تولید کوین های جدید در بیت کوین، ارتباط مستقیم خواهد داشت. 

به این مسئله " اثبات کار(پردازش) گفته میشود. Proof-of-Work و به اختصار (POW)

اما به مرور کریپتوها و ارزهای مجازی پا به عرصه گذاشتند (منظور برخی Altcoin ها) که دیگر شباهتی با موضوع ذکر شده نداشتند. 

و یک مسئله بسیار مزحک در آنها مطرح شده است:

اثبات سهم و سهام (Proof-of-Stake) و به اختصار (POS)

البته این روش ابتدا بدین منظور مورد استفاده قرار میگرفت که به صورت ترکیبی از هر دو روش در یک کوین استفاده میشد و یا در همین اواخر، کوین هایی آمده اند که آنها با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند و در یکی از روش اثبات سهام و در دیگری از اثبات کار استفاده شده است و البته باز هم تاکید میشود که ارتباط مستقیم با هم دارند.

ضمن اینکه در این میان روش های ترکیبی دیگری چون  ( Proof-of-Service) با ترکیب با دو روش قبل و یا Proof of burn نیز طراحی شده است.

نکته : Proof of burn : نوع دیگری از این سیستم است که شبیه به اثبات کار است اما بدون مصرف انرژی. و روش اثبات سرویس نیز به صورت ترکیبی در با دو روش اول در کوینی چون دارک کوین (دش) به کار رفته است.

اما مسئله مسخره و بسیار خنده دار ، استفاده از روش اثبات سهام به تنهایی است.

ضمن اینکه این روش در عین حال توانست در کلاهبرداری برخی شرکت ها جواب دهد و آنها از همین روش من در آوردی توانستند به هدف خود برسند:


کلاه برداری بزرگ 2014

در این میان یکی از همین شرکت های فروش سخت افزار که درآمدهای کلان فروش سخت افزار آنها را راضی نکرد و باز هم این مقدار کلان آنها را قانع نکرد، تصمیم به ایجا یک استخر کلود نمود. البته این کار در سال 2014 به یک امر عادی تبدیل شده بود و اکثر این شرکت ها به این سمت گرایش پیدا نمودن اما این شرکت دست از این بازی خود برنداشت و ناگهان دست به بزرگترین کلاه برداری در صنعت کریپتوها نمود..
تا کنون حتما همه با سیستم کریپتوها آشنا هستند و این ارزها به اصطلاح مردمی بوده و صرف نظر از سیاست ها و بازی هایی که در قبل به آن اشاره شد هر کسی که در استخراج فعالیت بیشتری داشته باشد و هزینه بیشتری صرف این کار نماید، سهم بیشتری پاداش خواهد گرفت. اما همانطور که در بالا توضیح داده شد، جالب اینجاست که این شرکت به نام ایجاد یک تحول اساسی در کریپتو اقدام به ایجاد و طراحی یک کوین و کیف پول جدید نمود.
ادعای آنها این بود که بر خلاف کریپتوها و ارزهای قبلی این کوین دارای یک پشتوانه میباشد و فروش آن به صورت سهام خواهد بود.
یعنی آنها به یکباره یک کوین جدیدی را طراحی نموده بودن که از 12.5 میلیون تولید آن (12.5 میلیون عدد)، 12 م به صورت سهام فروخته میشد و اصلا ربطی به استخراج و فعالیت نداشت. و این تعداد به عنوان سهام فروخته شود. این یعنی اینکه یک شرکتی بیاید 12 میلیون سهم را به کاربران سراسر دنیا که هر کدام بیش از چند دلار قیمت گذاری شده بود، بفروشد و البته در برابر این رقم و مقدار سهم، هیچ چیزی وجود نداشته باشد.
اگر بخواهیم با ارزهای سنتی مقایسه نماییم، مانند این است که در میان ارزهای دلار و یورو و همین ریال که بر اساس یک پشتوانه ای چاپ میشوند (تولید ناخالص ملی یک کشور) ، شرکتی کاملا خصوصی بیاید و یک تکه کاغذ و بلیت را طراحی نماید و بگوید که این تکه کاغذ حدود چند دلار ارزش دارد.
این شرکت، برای اینکه براحتی این کوینها و به اصطلاح سهام ها را بفروشد، از تبلیغات و ترفندهای بسیاری از جمله اینکه ما درصد بسیاری از آن را به چند سرمایه گذار اصلی واگذار نموده ام و ..... استفاده کرد
لطفا کمی به این مسئله بنگرید.  حال نمیتوان آن را بزرگترین کلاه برداری در عرصه کریپتوها نامید.
از طرفی آنها بدون صرف هیچ هزینه ای و تنها با جیب کاربران،  کوینی را طراحی و راه اندازی کرده بودن که علاوه بر پول هنگفتی که در همان ابتدا عاید آنها میشد، عدم پیشرفت این کوین حتی ذره ای برای آنها ضرر ایجاد نمیکرد و به قولی کاربران و سرمایه آنها را قربانی این طرح و سودآوری خود نموده اند.
Pump and Dump
  • C- دخالت در بازارها و مارکت ها با ایجاد روشهای پامپ و دامپ

روش های اصلی پامپ و دامپ که در بازار ترید انجام میشود، خود به دو صورت "پامپاژ" و "دامپ و پامپ تدریجی صورت خواهد گرفت

اگر بخواهیم بسیار ساده اشاره نماییم، باید گفت که یعنی از دست دادن مقادیر کوچک برای رسیدن به یک مقدار بزرگ و غیر قابل باور.

یعنی در این روش این گروه های دلالی یا باعث ایجاد رکود و کاهش یک سکه خواهد شد و با ایجاد یک دیوار در برابر فروش و بالا رفتن قیمت (دامپ و پامپ) ،  سپس خود به آرامی اقدام به جمع آوری سهم بزرگی از آن سکه را خواهند نمود  و با درج سفارشات در قیمت بالا و سپس ایجاد یک پامپ اقدام به فروش تمامی سکه های خود میکنند. همچنین برخی مواقع از قبل با ایجاد درج سفارشات متعدد در قیمت های بالا و سپس با ایجاد یک پامپ اقدام به ......

در نتیجه به دو صورت تدریجی و یا پامپ فشرده به کار خود ادامه میدهند.

برخی مواقع همین گروه ها حتی از طریق فروش اطلاعات مربوط به اهداف خود قبل از وقوع هم اقدام یک کسب درآمد دیگر خواهند نمود و هم از این راه در جهت رسیدن به اهداف خود استفاده خواهند نمود.

  • D- تاسیس سرورها - تریدرها - فعالیت های اسکم و پونزی در حوزه ارزهای رمزنگاری - حوزه هک و سرقت بیتکوین

این مسئله مطمئنا برای همه آشنا است.

هر روز شاهد اسکم شدن و یا پونزی بودن شرکت های بزرگ هستیم

امروز ممکن است که سایتی در حوزه کلود اسکم شود و فردا سروصدای تعلیق و بسته شدن یک استخر بزرگ را بشنویم

یک روز خبر سرقت و هک شدن یک سایت و شرکت بزرگ ترید را میشویم و روزی دیگر سرقت از فلان کیف پول ارزهای رمزنگاری

در حوزه کلاهبرداری و ایجاد سایت های پونزی و سایر فعالیت های اسکم، هیچ کسی نمیتواند این ادعا را داشته باشد که این سایت و یا فعالیت با سایرین تفاوت دارد و بنا به فلان معیار برتر است.

اصلا مهم نیست که یک فعالیت برای یک شخص سرشناس باشد و یا اینکه دارای یک هویت مخفی و نامعلوم

در گفته های قبلی در این باره توضیحات فراوانی داده شد. در نتیجه تفکیک یک منبع درآمد واقعی و بدون هیچ حیله از صدها رقیب و فعالیت مشابه، اما اسکم بسیار سخت است.

البته امروزه باید گفت که اگر چنین فعالیتی وجود داشته باشد.

متاسفانه همیشه کاربران جدید و اشخاصی که تازه با این نوع منافع کسب درآمد آشنا شده اند، وجود دارند. آنها نیز از همین مسئله به نفع خود استفاده خواهند نمود.

حتی برخی مواقع کاربرانی با اینکه با مدل های مختلفی از کلاهبرداری ها در فعالیت های جذب سرمایه و ... در نت آشنا شده اند، اما متاسفانه باز هم به دلیل وجود یک خصلت در انسان، گرفتار این فعالیت ها میشوند و آن هم طمع میباشد.

تجربه نشان داده است که حتی اگر کاربری با تجربه باشد، اما به محض یافتن یک فعالیت پر درآمد، خود را توجیه میکند که مشکلی ندارد و حتی اگر به دنبال مشورت و بررسی برود، باز هم تمایل دارد که این کلمه را بشنود: " معتبر است - مطمئن است و ..."

یعنی در بررسی ها و مشورت های خود، به جای اینکه مسئله را به چالش بکشد، بیشتر دوست دارد، آنچه را که تمایل دارد، بشنود. 

اگر ایرادی از آن فعالیت عنوان شود، براحتی از کنار آن میگذرد و وقت خود را برای بحث و گفتگو در آن مسئله نمیگذارد.

اما در مقابل در جهت پرداختن به اعتبار آن، تلاش خود را انجام میدهد.

در این روش، فعالیت های اسکم از مسائل بسیاری به نفع خود استفاده میکنند:

از جمله مواردی چون وجود کمیسیون جهت جذب زیرمجموعه و رفرال

و یا خاطر جمع بودن از وجود همیشگی کاربران و نسل های جدید که با این حوزه ها آشنا میشوند. 

و مسئله اصلی که بدان اشاره شد. یعنی " طمع " 


امیدوارم که با یکی دیگر از روشهای پولدار شدن علاوه بر روشهای سابق بهتر آشنا شده باشید.

دوست گرامی به هیچ یک از فعالیت های نت که نیاز به سپردن سرمایه به آن فعالیت میباشد، اعتماد نکنید و تا کنون حتی 0.1 درصد هم از این فعالیت ها سالم نبوده است.

هیچ استثنایی وجود ندارد. هیچ راهی نیز وجود ندارد.

اگر راه های پولدار شدن به این شکل بود، خودشان از ایده هایشان استفاده میکردن و دیگر نیازی به سرمایه و ... شما نداشتند. 


شک نکنید که اکثردر برخی موارد ،اعضای انجمن و بنیاد بیتکوین و...  بی ارتباط با این مسائل نیستنید و در برخی موارد دخالت مستقیم در این بازار خواهند داشت.

در برخی موارد حتی مشاهده میشود که یک سایت خبرگزاری بسیار معروف در این حوزه ، خود اقدام به تاسیس یک فعالیت اسکم نموده است ( البته به صورت نامحسوس ) . آنها به موقع و در ابتدا آن فعالیت را تایید و تبلیغات وسیعی در جهت گسترش آن میکنند و به موقع با یک روش کاملا حساب شده، اسکم بودن و ... فعالیت را اعلام میکنند و خودشان را از این مسئله کاملا مبرا خواهند نمود.

شک نکنید که تمام سایت ها و سرورهای کسب درآمد بالا ، چه بنیاد و چه بزرگترین سایت های تبلیغاتی در این حوزه و چه معادن و استخرها ، همه و همه یا در نهایت به یک گروه ختم خواهند شد و یا اینکه چندین زیرمجموعه وجود دارد که هر کدام از این زیرمجموعه ها برای کاربران اینترنتی سراسر نت ، خوابها دیده اند و همه صاحبان اصلی حوزه نت هستند

منظورم از حوزه نت، تنها ارزهای رمزنگاری نیست

آنها هر کدام گردانندگان اصلی نت هستند. 

حداقلش این است که هر سایت و شرکت معروف در نت، به مرور به سمت ارزهای رمزنگاری رفته اند

دلیل آن این است که ارزهای رمزنگاری به حوزه برنامه نویسی و رمزنگاری و یا شبکه و ... آن هم در سطح بالا نیازمند هستند. و این تنها از عهده همین شرکت های بزرگ اینترنتی برخواهد آمد.

تنها چیزی که برای ما میماند، اگرها و ای کاش ها است

 متاسفانه از آنجا که همه ما نسبت به گرفتن سود ایده ال در این معدن خوشحال بودیم و چیزی که من بدان رسیدم، در این مواقع که همه چیز باب میل مان است، خلاف درآمد و سود خود چیزی نشنویم و دوست نداریم بشویم و حتی به محض دیدن یک مسئله، آن را به چالش نمی کشیم و با یکدیگر در باره آن بحث و تبادل نظر نکنیم.

همانطور که برای درج خبر لغو عضویت معدن کلود از بنیاد بیتکوین -  خبر دوبرابر شدن قرارداده ها و ... در کلود سرویس  بی تفاوت بودیم

و ....

لطفا نظرات خود را بیان نمایید

موفق باشید

پانزی که قبلا این امر مشخص شده است

PBmining.com 1+2+3+4+5+6+7 => 7/7 = Ponzi
Lunaminer.com 1+2+3+4+5+6+7 => 7/7 = Ponzi
coinsoncloud.eu 1+2+3+4+5+6+7 => 7/7 = Ponzi
Cryptomine.io 1+2+3+4+5+6+7 => 7/7 = Ponzi
hashie.co ("gen1") 1+2+3+4+5+6 => 6/7 = Ponzi
bitcoinlabmining.com 1+2+3+4+5+6+7 => 7/7 = Ponzi
ltcgear 1+3+4+5+6 => 5/7 = (very) suspicious
hashprofit.com 1+2+3+4+5 => 5/7 = (very) مشکوک
minethatcloud.com 1+2+3+4+5+6+7 => 7/7 = Ponzi
CoIntellect.com 1+2+5+6+7 => 5/7 = (very) مشکوک
terabox.me 1+2+3*+4+5+6+7* => 6/7 = Ponzi (تصاویر متقاعد کننده نیست - استراتژی خروج + 60 روز )
chabatmining.com 1+2+3+5+6+7 => 6/7 = Ponzi
Ecrypto.co.in 1+2+3+4+6+7 => 6/7 = Ponzi (+ تایید کلاهبرداری و آنها شرکای س ک س نیستند)
GenerateBTC.com 1+2+3+4+5+6+7 => 7/7 = Ponz

  

کلاهبرداری های پانزی که هنوز در حال فعالیت میباشند

1

cloudminr.io 1+2+3+4+5+6+7 => 7/7 = Ponzi
cloudmining.website 1+2+3+4+5+6+7 => 7/7 = Ponzi
Skycoinlab.com 1+2+3+4+5+6+7 => 7/7 = Ponzi (  Click  سازمان دهی شده توسط کلاهبرداران سریالی پانزی - )
btcslice.com 1+2+3+4+5+6+7 => 7/7 = Ponzi (+ پرداخت و قابل برگشت در پی پال ?)
grmining.com 1+2+3+4+5+6+7 => 7/7 = Ponzi
bitcoinmaker.ch 1+2+3+4+6+7+8 => 7/7 = Ponzi
eobot.com 1+2+3+5+6+7 => 6/7 = Ponzi (+  امکان وجود نرم افزار مخرب و کیف پول با نرم افزارسرقت)
hashwar.co 1+2+3+4+6+7 => 6/7 = Ponzi
bitrush.com 1+2+3+4+6+7 => 6/7 = Ponzi

2

nexusmining.com 1+2*+3+4+5+7 => 6/7 = Ponzi (یکی از اعضای تیم کلود میگوید که مشکلی نیست اما برای آن هیچ سروری جهت تایید وجود ندارد :spondoolies)







منسوخ یا به حالت تعلیق


علم و درس

موفق باشید


نکته (Pump and Dump)

معمولا پامپ و دامپ در 5 مرحله انجام میشود که در نوشته های بعدی علاوه بر پرداختن به آموزش و مسائل ارزهای رمزنگاری به صورت تخصصی به این مسئله نیز پرداخته خواهد شد.


نویسنده : 

سایت علم و درس 
دوستان گرامی : اگر در مطلب مشکلاتی نظیر درج اشتباه لغات و عدم رعایت قواعد و ... بود، به بزرگواری خود ببخشید. زیرا به دلیل قولی که در نظرات داده بودم، باید سریعا ....
از اینکه کمی خودمانی نوشته شده است، عذرخواهی میکنم.
بسیار خوشحال میشوم که نظرات شما را بشنوم


کپی با ذکر منبع و لینک





Trade and Mining



بهترین روش برای خرید و فروش بیتکوین و سایر کریپتوها با حساب بانکی ریالی

nobitex


موفق باشید


نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی 1394/08/04 ساعت 09:32

سلام
تشکر ازمقله وتوضیحات خوبتون برای من خیلی جالبه چون خیل از صحبتهای شمارو من تجربه کردم
اگه براتون مقدوره ادرس ایمیلتون برای من ایمل کنید ممنون

سلام
ممنون
ایمیل سایت :
elmodarsarticle@gmail.com
فقط عذرخواهی من را بپذیرید و در یکی دو هفته اتی ممکن است آن طور که... به دلیل مشکلات نباشم
البته نظرات را هر روز ....
با احترام - بنده در خدمت شما هستم و خوشحال میشوم از تجربیات شما...
بخصوص در هفته های آتی با برپایی مجدد گروه به شیوه ای نو و ...
فقط کمی فرصت به من بدهید

/alireza 1394/05/04 ساعت 09:36

سلام مجدد عزیز :) وقتتون بخیر باشه و خسته هم نباشید .. واقعا تشکر میکنم هم بابت وب عالی و کامل و شفافتون هم بابت توضیحات تکمیلی خوبتون .. خدایی که خیلی زیبا توضیح دادید و مطمینم هم خودم و هم بقیه دوستان کاملا مشخص شد این قیمت ساتوشی براشون اونم با توضیحات شما :) خب با این توضیحات به نظر شما ما برای کسب در امد از اینترنت چه باید بکنیم.. اخه مثلا دوساعت وقت بذاریم برای مثال میگم 15هزار ساتوشی بدست بیاریم که میشه 150 تومان این ایا ارزش وقت و هزینه نت و چیزای دیگه رو داره ؟ راه بهتری هم وجود داره اقا حامد

سلام
ممنون و شما لطف دارید
کاملا حق با شماست
ببینید کسب درآمد در حوزه رایگان در اصل به دو منظور استفاده میشود :
1- جهت اوقات فراغت بخصوص در مواقعی که نت شما رایگان است(مثلا ساعات شب)
2- جهت کسب درآمد نسبتا محدود
دوم کسانی هستند که پس از اینکه از چند سایت کسب درآمد رایگان قطره ای و بازدید و یا حتی باکس ، مطمئن بودن(منظور دوام آنها + پرداختی آنها است)
این افراد دارای ابزاری چون سایت و یا وبلاگ و ... میباشند که دارای بازدید و رتبه خوبی است. و یا با توجه به تجربه ای که دارند از روشهای کم هزینه برای تبلیغات نسبتا محدود استفاده میکنند. یعنی روی درآمد مستقیم خود حسابی باز نمیکنند و بیشتر هدف آنها رفرال گیری و کسب درآمد از کمیسیون زیرمجموعه است
در حوزه کسب درآمد رایگان به غیر از دو گروه بالا، از نظر بنده وقت تلف کردن است
البته در حال حاضر با توجه به مشکلات و فضای آلوده نت، اکثر روشهای کسب درآمد که منوط به سرمایه گذاری است، رد میشود و حقیقتا این مسئله ثابت شده است. زیرا امروزه کلاهبرداران اینترنتی در اکثر حوزه ها حضور دارند و در روشهای گوناگون مشاهده میشوند
اما در حوزه رمزنگاری اگر بخواهیم بسیار خوش بینانه نگاه کنیم، بهترین روش همان ترید است . البته باید در این حوزه دارای تجربه کافی برای انتخاب مکان انجام ترید و بازار بورس را داشته باشید. ضمن اینکه باید اطلاعات لازم نسبت به نکات فنی کریپتوها و نیز نمودارها و تجزیه و تحلیل آنها داشته باشید. البته این را هم قبول دارم که امروز حتی در بیشتر موارد، به دلیل وجود دلالی های موجود در بازار، قیمت حتی بر خلاف پیش بینی و تجزیه و تحلیل نیز ممکن است حرکت نماید. به همین جهت شانس هم بسیار دخیل است
ضمن اینکه روی یکی دو حوزه دیگر نیز دارم بررسی انجام میدهم . نمیتوان فعلا نظری داد
اما در عین حال حوزه ماین برای روش کلود با توجه به مشکلات اخیر فضای نت؛ از نظر من رد میشود و بیشتر و البته بهتر بگوییم که تقریبا تمام سایت ها اسکم هستند. حتی به خود اعضای بنیاد بیتکوین و مسئولین عالی رتبه آن نیز نمیتوان اعتماد کرد.
مطمئن باشید که اگر روش مناسب با حداقل سرمایه و یا بدون سرمایه بررسی شود، از طریق سایت اطلاع رسانی خواهم نمود
اما به هر حال اصلا نگذارید که طمع باعث شود که ریسک این حوزه را بپذیرید و متاسفانه ریسک حتی پنجاه به پنجاه هم نیست و باید گفت که تماما ریسک است. در نتیجه مواظب سرمایه خود در نت باشید
با احترام

/alireza 1394/05/03 ساعت 19:56

سلام اقا حامد گل .. ببخشید ایا سوال من اومد که گفتم دقیق اگه میشه برام محاسبه کنید هم من و هم بقیه دوستان کاملا و واضح بدونن قیمت ساتوشی رو .. اگه میشه بگید 10 هزار ساتوشی به تومان چقدر میشه .ببینیم ایا ارزش داره یا نه این که وقتم رو بذارم هر روز یا نه .. ممنون میشم راهنمایی کنید .. فقط لطفا حسای کنیدا نگید برید خودتون بدست بیارید مرسی :)

سلام
بله و در نظر قبلی شما، پاسخ دادم
اتفافا هر سوالی میتواند برای هر شخصی مهم باشد. سوال ابتدای و ... معنی ندارد
هر کسی از یک جایی باید شروع نماید و ضمن اینکه شاید شخصی در ادبیات و یا بر فرض مثال در رشته گرافیک و ... نابغه باشد . اما ایشان در مورد ریاضیات ، علاقه ای نداشته باشد.
همیشه نپرسیدن عیب نیست و ندانستن عیب است.
ضمنا بخصوص در موارد تخصصی تر، رشته کامپیوتر و آی تی، طوری است که کسی نمیتواند بگوید که بر فرض مثال، کامپیوتر را بلد هستم. زیرا این حوزه شامل ده ها و صدها رشته اصلی و نیز هر رشته شامل هزاران زیرشاخه است. در نتیجه ممکن است که شخصی به قول معروف در فلان برنامه ها و مثال در فتوشاپ و ... بسیار فنی باشد، اما در زمینه برنامه نویسی دارای کمترین اطلاعات نباشد
و یا به عنوان مثال شخصی دارای بهترین مدارک کامپیوتر و ... باشد، اما در مقابل شاید تا به حال با یک برنامه ساده در ویندوز و یا اینترنت کار نکرده باشد
از سوال شما تشکر میکنم.
بابت تاخیر هم عذرخواهی میکنم. اما در عین حال بهتر است که به جدول صفحه زیر مراجعه نمایید تا به صورت کامل ، همیشه خودتان بتوانید محاسبه کنید(جدول هم ویرایش شده است)
elmodars.ir/bitcoin
با احترام

/alireza 1394/05/03 ساعت 08:34

سلام دوست خوبم .. وقتتون بخیر باشه و روز خوب و شادی هم داشته باشید .. یه سوال داشتم شاید ابتدایی باشه ولی میدونم سوال خیلی از دوستان هستش اگه میشه لطفا دقیق بگید تا همه از جمله خودم متوجه بشم .. ممنون..... اینکه هر ساتوشی چند بیتکوین هستش درسته خیلی خیلی عدد کمی هستش پس حداقل دقیق به نرخ الان لطفا بگید هر 10 هزار ساتوشی چند تومان ایران میشه .حساب کنید و بگید مرسی . اگه میشه لطفا جواب بدید تا ببینیم ایا واقعا ارزش داره در این سایت ها کار کرد یا نه .. مرسی یا حق

سلام
ببینید فرض کنید که یک بیتکوین ، معادل یک میلیون تومان ما است. اصلا به این کاری نداریم که یک بیتکوین را ممکن است 800 هزار و یا 900 هزار در حال حاضر معامله کنند
هر 100 میلیون ساتوشی = یک بیتکوین است
این یعنی شما یک میلیون تومان را تقسیم بر "/" صد میلیون نمایید و سپس عدد بدست آمده را در مقدار ساتوشی خود ضرب نمایید(یک ضرب و تقسیم ساده است)
1,000,000/100.000.000=0.01
پاسخ برابر با یک صدم است(یک میلیون / صدمیلیون = یک صدم)
این نشان میدهد که 100 ساتوشی = یک تومان ما است
و همین طور هر 10 ساتوشی = یک ریال و یا به عبارتی یک دهم تومان است
یعنی ما همان 0.01 بدست آمده در بالا را در 10 ضرب کردیم و جواب به تومان بدست خواهد آمد
ضمنا میتوانید به جدول صفحه زیر نیز مراجعه نمایید:
http://elmodars.ir/bitcoin
در همان صفحه و آدرس بالا، تقریبا در اوایل صفحه ، جدولی درج شده است که معادل های بیتکوین و محاسبه به ریال و یا تومان در آن درج شده است

موفق باشید

درویش 1394/04/03 ساعت 13:51

با عرض سلام حضور شما و همه دوستان بنده در سایت زیر مبلغ 11.0 بیت کوین واریز نموده ام اما تنها 100 گیکاهش که چیزی حدود هفتاد هزار تومان است به من داده اند به پشتیبانی آن سایت هم از طریق ارتباط با ما اعلام کرده ام که مبلغ واریزی من11.0 بیت کوین است اما هیچ پاسخی به من نداده اندو بیش از 100 گیگاهش که با تخفیف معادل0.081بیت کوین است برای پنل من فعال شده و در قسمت واریزی ها نیز 0.081 نشان داده می شود لطفا" هریک از دوستان که کمکی می توانند بکنند ممنون می شوم
https://cloudminr.io
reza_4417r@yahoo.com =ایمیل من

سلام
اول اینکه
تو را به خدا نکنید . از شما کاربر محترم خواهش میکنم که دور این طور سایت های را خط بکشید
ببینید اصلا این موضوع مهم نیست که شما از کجا ثبت نام کردید. مطمئنا اگر به صفحه آموزش این سایت حتی برای بررسی در نت و یا از طریق گوگل یعنی لینک زیر در سایت ما برای ثبت نام مراجعه میکردید، از این کار منصرف میشدید.
elmodars.ir/1393/02/23/post-354/Cloudminr
برای خودت میگویم، دیگر این کار را تکرار نکن. اگر چنین تبلیغاتی را مشاهده میکنید، ابتدا تا میتوانید مطالب موافق و مخالف آن کسب و کار را مطالعه نمایید. حتی در زمانی که ما نظر مثبتی به یک دو سایت کلود داشتیم، روی این سایت از ابتدا نظر مثبت نداشته ایم و در حال حاضر تمامی سایت های کلود را رد میکنیم و دلایلی برای این گفته خود نیز جمع آوری کرده ایم

سایت های، با اعتبار به اصطلاح بهتر و بالاتر ، آمدن و اسکم شدن
این سایت که حتی کمترین معیارهای اولیه را ندارد
یعنی حتی پشتیبانی آن پاسخ نمیدهد. معمولا به دروغ تنها ثبت میکند که ما فلان ماه یا تا فلان تاریخ را نرسیدیم پاسخ دهیم و عذرخواهی میکنم و سپس هم پاسخ نمیدهد
ببینید این سایت به نسبت بسیار از سایت های در حال فعالیت و یا اسکم، هنوز در ابتدای کار است
نه از نظر زمان . بلکه از نظر جذب کاربر . این ها پونزی هستند و به محض اینکه از نظر تبلیغاتی و فعالیت گسترش یابند و کمی همه گیر شوند( نزدیک به اشباع) فعالیت خود را قطع میکنند و کلاهبرداری میکنند
لطفا به این صفحه مراجعه نمایید

اما مسئله شما:
دوست عزیز تا به حال نشده است که از نظر ثبت هش مشکل داشته باشد و دلیل آن برای جذب کاربر است
اما این سایت حتی چند ماهی است از نظر ثبت لینک و رفرال هم مشکل اساسی دارد و به عبارتی در این بخش هم کوتاهی و کلاهبرداری میکند. و سعی کنید که هر چه سریع تر با ارسال ایمیل و تیکت، به حق خودتان برسید . زیرا زمان برای شما بسیار ارزشمند است
یعنی ممکن است به خاطر چند ماه تاخیر و یا سریع تر انجام شدن مشکل شما، ضرر بالایی نمایید و یا در مقابل سود نمایید. (بستگی به سیاست و شرایط کار سایت دارد) . پس موارد گفته شده را تا میتوانید از طریق تیکت و ایمیل ارسال نمایید

در عین حال ، شما شماره والت ارسالی خود و شما والت (پرداختی به سایت) را برای من ارسال کنید
لطفا یک عکس نیز از پنل خود به همراه پنل هستوری و سوابق تهیه و ارسال نمایید
صفحه هیستوری سایت (سوابق) در زیر مشخص شده است و کاملا مقدار پرداختی شما در آن مشخص است
https://cloudminr.io/dashboard/history

حال شما باید علاوه بر ایجاد یک تیکت از طریق سایت، و گزارش خود به صورت کامل (یعنی لینک پرداختی - مقدار ثبت شده در پنل خود )، از طریق ایمیل سایت نیز این مراحل را طی نمایید و دو سه تصویر لازم را نیز ضمیمه نمایید
اگر در این باره مشکل داشتید، میتوانید موارد گفته شده را برای من ارسال نمایید تا کمکتان نمایم

بااحترام

مجید 1394/03/31 ساعت 19:10

سلام. اقای محترم بلد نیستی پول در بیاری لطف کن برا خودت از قصه نساز..من در عرض یازده ماه یاده میلیون هفصد از بیت کوپن در اوردم..گربه دستش ب گوشت نمیرسه میگه بو میده...والا بخدا...خب شما بلد نیستی ..چرا فکر میکنی عقله کلی و همه چیز رو سیاسی و مرموز میکنی.کلا ماایرانی ها دیدمون ب همه چیز منفیه همش مرگ بر مرگ بر میکنیم..ی کم اپگرید باش ..مثله عقب مونده ها از دنیا نتونستی کاسبی کنی نشستی اراجیف نوشتی ک چی...همه دزدن؟؟؟؟بیت کوپن ی ارزه رسمی و بدونه تحریمه وسالانه میلیونها دلار معامله میشه از همین ارز..جای این چرت و پرتا سعی کن درست فکر کنی تا ب هدفت برسی نه اینگه چون تو ارزه نداشتی بگی پیف پیف بو میده...در ضمن این ایمیلم الکیه. چون حال و حوسله بحث با ادمای منفی نگرو بی ارزه رو ندارم..همه بدن بد بد بد. ما خوبیم. بین الملل بدبدبد..فقط ایران خوب خوب...خوشکله همه انسانیم بهتر انسانی نگاه کنی تا شیطانی. شاید یکی خواست کاسبی کنه و لیاقتش رو داشت. حالا شما باید رایش رو بزنی؟؟؟؟عجبا. چقدر حسود زیاد شده..

سلام

دوست عزیز:
بنده هیچگاه عنوان نکرده ام که نمیشود پول درآورد و یا بیتکوین و بخصوص 10 ارز برتر بد هستند . اتفاقا بسیار عالی هستند
حتی به نظر من اگر بتوان تعداد بالایی از آنها را نزد خود نگه داشت ، دارای آینده ای بهتر و .....

ببینید وقتی که سرمایه شما دو برابر میشود - مطمیئن باشید که اگر در مقابل چند نفر ضرر نکرده باشند ، قیمت آن کوین ها بالا رفته است. این یعنی چه . یعنی اینکه شما نسبت به آن کوین رشد نداشته اید و نسبت به معادل ریالی و یا ارزی آن رشد داشته اید. خوب اگر نگاه کنید پول اصلی به جیب کسی میرود که صاحبان اصلی این طور ....... حال اگر نیاز باشد و سود خود را کامل و ده ها برابر کرده باشند ، حتی قیمت را دوباره کاهش و ....

1- منظور ما از کلماتی چون استعمار و ...، کشور و یا دولت خاصی نیست
بلکه منظور معنای کلمه استعمار است. یعنی در اینجا کسانی که به بهانه های کمک و سود اما در اصل به دنبال غارت هستند
حال این افراد در بخش ارزهای رمزنگاری ، میتواند شامل چندین گروه صاحب دانش و افراد متخصص در این زمینه باشد و یا میتواند از سوی یک سازمان دولتی نیز تغذیه شوند
اتفاقا اگر به پاسخ نظرات صفحه کلود مراجعه نمایید، بنده خودم مخالف کسانی هستم که به سرعت این مسئله را به کشور خاصی ارتباط میدهند
زیرا این مسئله یک موضوع جهانی است و اصلا بحث ایران نیست که بگوییم فلان کشورها روی ایران زوم کرده اند
یعنی حتی کاربرانی از کشورهایی چون انگلیس و کانادا و ... نیز در این حوزه وجود دارند که ضررهای فراوانی داشته اند و در مقابل نیز کاربری سود کرده است
در نتیجه بنده خودم مخالف این صحبت ها هستم.
ببینید من این مقاله را در یک روز نوشته ام و درج کرده ام، در فرصت ها و روزهای آتی سعی میکنم با ویرایش و بخصوص جابجایی پاراگراف ها، بهتر منظور خود برسانم.

با این صحبت شما موافق هستم
چرا که خودم در طول مدیریت این سایت، با کاربران مختلف و اخلاقیات متنوعی روبرو شدم. یعنی برخی مواقع رفتارهایی از بسیاری از کاربران مشاهده کردم (البته بیشتر باید گفت که خود وبمسترهایی هستند که ...) که اگر هر کدام به جای برخی از این شرکت های کلاهبردار بودن، بسیار بدتر و بدتر با کاربران برخود میکردن. به قولی همان مثل معروف، یعنی آب ببینید ، شناگرهای خوبی هستند

اما در مقابل نیز با اشخاص دارای اخلاقیات - وجدان - پایبند به اعتقادات نیز بسیار برخورد داشته ام
در نتیجه همیشه خوب و بد در تمام دنیا هست و ایران و انگلیس و ... ندارد
اما این که سریعا این طور برداشت میشود، باید به برخی حق داد. چرا که اگر در طول تاریخ کنکاش نماییم، معمولا همیشه ردپای چند کشور دارای تکنولوژی و رتبه اول صنعتی در غارت ها و ... دست دارند و سیاست در این کشورها معنا پیدا میکند..
جای دارد همین جا ستایش و یادی از جوانان و رزمندگان خودمان نماییم که در جنگ هشت ساله عراق ، جنگی نابرابر ، جان خود را کف دست گرفتند تا ما امروز در آرامش باشیم.

2- در مورد کسب درآمد هم باید گفت، بله و چه بسیاری حتی در عرض چند ماه در هر کدام از حوزه ها چه ترید و چه ماینینگ و کلود، سودهای کلان و باورنکردنی داشتند ، اما در مقابل ده ها برابر این افراد، باید ضرر کنند تا ....
دلیل این امر نیز کاملا روشن است
ببینید ما برای منتقدانی مانند شما، در نیمه مقاله، تمامی حوزه ها را به صورت مجزا بررسی کرده ایم
به عنوان مثال:
فکر نمیکنم که دیگر کسی از وجود دلالان بزرگ و شرکت های بزرگ حتی صاحبان تریدرها و ... در این بازار بی خبر باشد. یعنی تا آنها سودهای چند میلیون دلاری بدست نیاورند، کاربری به سود نمیرسد و حتی در مقابل کاربرانی ضرر نمیکنند
یک مثال برای شما میزنم:

فرض کنیم که من به عنوان مثال شهردار پاریس ، اقدام به خرید هزاران هکتار زمین هایی در فلان نقطه حاشیه ای این شهر میکنم که شاید کلمه بیابان هم برای آن زیاد است. سپس اقدام به دادن یک طرح در همان منطقه میکنم و اگر در این بین نیاز به تایید سایر مسئولین باشد، بادادن رشوه و .... مسئله را حل میکنند.
مثلا آوردن دانشگاه بزرگ به آن نقطه و یا تبدیل به یک منطقه گردشگری
حال با شروع این طرح، قیمت زمین های آن منطقه ممکن است صدها برابر شود.
اگر نگاه کنید در این بین ممکن است یک شهروند عادی نیز در نزدیکی طرح یک زمین و خانه داشته باشد (مانند کسی که در بازار ارزهای ترید کرده است و رشد داشته است) و از این مسئله سود نماید. اما در مقابل ممکن است هزاران نفر از بابت خرید و فروش و یا ماین و ... ضرر کنند. حال به نظر شما سود اصلی را چه کسی از این طرح برده است؟

البته مسئله فعالیت در نت و ارزهای رمزنگاری یک تفاوت عمده ای دارد، و آن هم این طرح ها همراه با کلاهبرداری است
به عنوان نمونه ممکن است گروهی دست به یک تغییر در بازار خرید و فروش بزنند. حال برخی مواقع حتی ممکن است که صاحبان چند بازار اصلی و تریدر نیز جزء گروه باشند
در نتیجه آنها سود اصلی را خواهند برد. چند کاربر هم که بر اساس شانس و اقبال ، و یا پیش بینی و عملکر آنها هم جهت بوده است، سود نمایند/ اما قبول کنید که این سودها باید از یک نقطه ای ایجاد و تولید شود .
این نقطه یا بالا بردن ده برابر ارزها است و یا
ضرر هزار کاربر دیگر است که
اینها به غیر از مواردی چون ریسک کلاهبراری - هک و سرقت برای کاربران است
حالت اول درست مانند این است که من ده سکه حلبی ایجاد کنم و آن را صد تومان بفروشم . سپس قیمت آن را به ده هزار افزایش دهم.
اما برخلاف برداشت شما ، من اعتقاد بسیاری به بازار بیتکوین و حداقل ده ارز برتر دارم - حتی تجارت آنها و ... علاوه بر نگه داری.

در حوزه دستگاه های ماین نیز توضیح داده شد. اصل سود را کاملا مشخص است که چه کسانی میکنند
این حوزه کاملا نشان داده است که به مقدار سرمایه گذاری، بازدهی ندارد . چیزی که برای همگان اثبات شده است نیازی به توضیح ندارد.
و .....

در نتیجه دوست گرامی سریع قضاوت نکنید و البته شاید نوع نوشتاری من نیز باعث این برداشت شما شده است


بابت تاخیر هم عذرخواهی میکنم

با احترام

دانیال 1394/03/29 ساعت 00:43

حامد سلام. با قسمتی از حرف هات موافقم و کلا خیلی تیره
به قضیه نگاه میکنی! پس حامد پر روحیه کو!

سلام - حق با شما است
البته که مقصر من هستم - چون من قرار بود در این مقاله تنه به نقاط منفی بپردازم و همچنین مواردی که نیاز به هشدار برای کاربران دارد.
البته سعی خواهد کرد که تغییراتی ایجاد کنم تا برداشت اشتباه نشود
چون من خودم اعتقاد بسیاری به ارزهای رمزنگاری بخصوص بیتکوین و ده ارز برتر دارم
سایر کوین ها شاید که حتی سود بهتری عاید کاربر کنند - اما در مقابل ممکن است که اصلا خود آن کوین کلاهبرداری باشد - چه بسا که بسیاری از ارزها آمدندو الان ....

سعی کنید کوین نزد خود ذخیره داشته باشید

با احترام

سید محمدرضا(Vampire) 1394/03/25 ساعت 15:43

به به سلام چه عجب بعد از مدت ها، تعجب کرده بودم که چرا سایت آپدیت نمیشه نگو اینکه یک مقاله بسیار مفید قرار بود آماده بشه، کل متن رو خوندم عالی بود حقیقت همینجوری که به خر و خرما و گاو شیر و ... هم راضی نمیشن، من خودم ده ها روش درامد زایی رو امتحان کردم از فریلنسینگ که هندی ها بهش گند زدن تا باکس و ماتریکس و ماینینگ و ...، مهران مدیری خوب چیزی میگه، میگه اگه میخوای پولدار بشی باید یکی از این سه شرط رو داشته باشی: -1- یا پدر مردم رو در بیاری2-یا پدر خودت رو در بیاری3- یا بابات پولدار باشه، من خودم تو تکستم روزانه روش های جدید رو مینویسم و امتحان میکنم،شاید باورتون نشه. به نظر من اگه بخوای پولدار بشی باید روی قضیه خریدو فروش کار کنی که من به این زمینه خیلی علاقه دارم مثلا من توی فکر اینم یه گروه بشیم تحقیق کنیم درباره اینکه چه ارزی، سهامی در طول این هفته 4 درصد قیمتش زیاد بشه که از فروشش 4 درصد سود خالص بدست بیاریم، اگر ما با تحقیقاتمون بتونیم هر هفته از سرمایه جدید 4 درصدش رو به سود تبدیل کنیم، بعد از 6 ماه سرمایه ما 2.5 برابر خواهد شد ولی جوری برنامه ریزی کنیم که حداقل 3 درصد سود خالص سرمایه رو بدست بیاریم که بعد از 6 ماه پولمون دو برابر بشه، نه جا میخواد نه مکان نه دردسر، فقط مطالعه زیاد و به قول شما ارتباط با افرادی که پامپ و دامپ میکنند، من خودم به این نتیجه رسیدم که اگه زرنگ باشی و با افراد شاخص تو این زمینه ارتباط داشته باشی ایران بهترین جا برای پول دراوردن هست بدون شک، یه روش دیگه هم هست که البته نمیشه روش حساب کرد، اینکه شما از بانک های خارجی با بهره کم 5 - 6 درشد وام بگیری بعد بزاری تو بانک های ایرانی بدون هیچ زحمتی میلیونر بشی!!! البته این کار تبعات قانونی خودش رو داره، و ایده های دیگری هم دارم دوستان اگه بتونیم یک گروهی بشم و دست به دست هم بدیم که میلیونر بشم خیلی خوب میشه.
منتظر نظراتتون هستم.

سلام - ممنون و ممنون

نمیخوام زیاد وقتت را بگیرم
ببینید حوزه ما بهتر است که تنها برای بخش نظرات آبدیت باشی تا درج آموزش و ...
البته مقاله هم میشود
زیرا در قسمت آموزش ، باور کنید که خسته شدم. هنوز قرار ندادی در اون بخش مشکل پیش می آید
باور کنید حتی برای ارزهای رمزنگاری و .. حداقل چند مقاله و حداقل چند صد عکس را نیمه تمام در سیستم و آرشیو خودم طراحی و یا نوشته ام - در عین حال این کار نیاز به تعداد بیشتری و اصلا برای رسیدن به هدف ، باید یک طرح و سپس استارت آن توسط چند شخص همدل باشد و ...

دوست ع

بسیار تشکر میکنم
از اینکه به صورت فنی و تخصصی و یا به صورت بحث و گفتگو به ثبت نظر پرداخته اید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.