elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin
elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin

آموزش سایت freebitco و freedoge (کسب درآمد بیتکوین و داگ کوین)

آموزش بهترین سایت دریافت بیتکوین رایگان freebitco

 

    استخراج بیتکوین و تجارت آن (بهترین نوع درآمد)
 

اگر حساب بیت کوین ندارید 

جهت افتتاح حساب بیت کوین و آموزش آن بر روی دکمه زیر کلیک کنید

 


نکته : در سایت 95 طرح های جالبی در این کیف پول از قبیل گرفتن پوینت - لاتاری و ... در این سایت شکل گرفته است

شما میتوانید پوینت های خود را جهت دریافت گوشی همراه سامسونگ - کارت هدیه دلار و ... از گروه در آورید

  

 

در این سایتها شانس بر اساس هاش(Server Seed Hash) و بشر و انسان در آن دستی ندارد .در این مورد میتوانیددر گوگل سرچ کنید و در مورد آن اطلاعات کسب کنید. من خودم یک بار عدد سوم را برنده شدم .( بارها دومین شانس را )

نکته: در این سایت بر اساس قیمت بیت کوین مبلغ اعداد شانس نیز بالا و پایین میآید. یعنی اگر بیت کوین بالا رود , اعداد پایین میآید و برعکس.شانس خود را برای بدست آوردن bitcoin امتحان کنید:حداکثر جایزه 200 دلار میباشد که با توجه به قیمت بیتکوین متغیر است. 



  با توجه به اینکه بسیاری از سایت های بیتکوینی و کیف پول ها، فی.لتر شده اند، نیاز به فی.لتر.شکن است

سایت اول : freebitco

سایت دوم: freedogecoin

 برای ورود و ثبت نام در سابت  کلیک کنید.  

سایت دوم این شرکت تعلیق است (داگ کوین)

 Click to login or register The site


آموزش افتتاح حساب داگ کوین (کیف پول اصلی - آفلاین)

آموزش افتتاح حساب داگ کوین (مولتی داگ و تحت وب)

لیستی از سایتهای کسب درآمد شبیه فری بیتکو


این سایت(فری بیتکو) و سایت دومش (فری داگ کوین) ، بهترین در کسب درآمد رایگان بیت کوپن میباشند.در این دو سایت شما هر یک ساعت شانس خود را امتحان میکنید در صحت و پرداخت این دو سایت و امکان اینکه بالاترین عدد را بیاورید هیچ شک نکنید.اگر عدد 10000 را بیاورید شما برنده 200دلار (معادل آن را بیتکوین دریافت میکنید - در جدول مشخص است)  . در قسمت آموزش در زیر کلیدها میتوانید جدول مبالغ جوایز را ببینید. البته جدول جوایز با توجه به قیمت بیت کوین تغییر میکند و مثلا اگر یک بیت کوین حدود 5000 دلار باشد . حداکثر جایزه 200 دلار است .


 

    آموزش  (Education) 

Step one: ثبت نام در سایت 


A- در شکل 1 ثبت نام کنید. 

 ( Please register in the first image )

B- سپس در شکل 2 اطلاعات خود را وارد کرده و داخل سایت شوید. 

  ( Use the second image to log in to the site ) 

نمونه آدرس بیتکوین: 19GFJGtFuonpoWtXLnPD7az9u8Jfzii7YU

                       


پس از هر بار ورود ، ابتدا بر روی کلید سبز رنگ در زیر جمله
 "Click the button below to claim your free bitcoins"
 کلیک نمایید(مانند تصویر زیر)

A- ابتدا کد کپچا را در کادر پایین وارد کنید.  ؟؟؟؟؟؟

(Enter CAPTCHA code in the box below)

B - کلید Roll را بزنید.

(Click the Roll button) 

سپس در بالای آن عددی ظاهر میشود که با توجه به جدول جوایز، مبلغی که شما برنده شده اید، مشخص میشود. شما هر یک ساعت، یک بار میتوانیدبر روی  Roll کلیک کنید. 

برای دریافت  بیت کوین خود  باید  تیک

Auto-Withdraw DISABLED

 را بزنید تا به حالت  ENABLED در آید.

سایت وقتی پول شما به مبلغ حداقل برسد، در دوشنبه هر هفته به کیف پولتان واریز میکند.

پول شما را به کیف پولتان واریز میکند. 


با گرفتن هر زیر مجموعه، معادل 50% (اضافه بر درآمد زیر مجموعه ها) از درآمدهر زیر مجموعه،به حساب شما،بیت کوین واریز میکند. شما در قسمت مولتی پلیر میتوانید با بیت کوین کسب شده خود را و یا با واریز کوین به صورت دستی، نوعی قمار انجام دهید. (بخت آزمایی)

زیرمجموعه : Refer

برداشت پول: withdraw

مشخصات شخصی: profile


شما میتوانید مانند تصویر زیر، کد کپچا خود را تغییر دهید (من ربات نیستم)

حالت دوم کد کپچا

روش پرداخت در این سایت در ابتدا به این صورت بود که وقتی پول شما به حد نصاب پرداخت(بسیار کم و حدود 5460 ساتوشی) میرسید  پرداخت میکرد و حتی اگر هفته ای پرداخت نمیکرد ، این مطلب را در صفحه اول و در پنل شما ، برایتان توضیح میداد (پیغام قرمزی که میتوانید به صورت دستی آن را پس از مشاهده مخفی نمایید) و در هفته بعد پرداخت میکرد( اگر به حد نصاب برسد) و اگر به حد نصاب نرسد باید فعالیت نمایید تا به حد نصاب برسد و در یکشنبه ها سایت در هر هفته پرداخت میکند. اما در حال حاضر تغییر کرده است و شما سه گزینه دارید، برای برداشت باید ابتدا روی کلید سبز که در زیر نشان داده شده است کلیک نمایید:


سپس شما سه گزینه برای پرداخت یا همان برداشت خود دارید

آموزش سایت فری ببیتکو از elmodars

گزینه اول( خودکار) از سمت چپ همان پرداخت قبلی است و شما میتوانید تایمر آن را تا زمان پرداخت ببینید و اگر به حد نصاب رسیده باشید در یکشنبه پرداخت میکند و اگر تاخیر ایجاد شود، برایتان پیغام میگذارد.(معمولا تاخیر ندارد)
البته شما باید برای پرداخت خودکار، تیک آن را فعال نمایید.(تصویر زیر)

روش برداشت در سایت فری بیتکو - فری داگ کو (freebitco)

گزنیه دوم (دستی با تاخیر) ، به صورت دستی است و شما با دادن مقدار و زدن کلید پایین در انتهای نوشته ها، میتوانید با دادن 400 ساتوشی به عنوان کارمزد ، بیتکوین خود را ظرف 48 ساعت دریافت نمایید. (مانند گزینه بعد با کامزد کمتر و با تاخیر بیشتر پرداخت میسود)

گزینه سوم (دستی بسیار سریع) نیز به همان صورت گزینه دوم است ولی پرداخت بسیار سریع و کارمزد آن 10 هزار ساتوشی است که همان جا پرداخت میکند. تصویر این گزینه در زیر درج شده است.


 

 سایت دوم : freedoge

این سایت برخلاف سایت قبلی این شرکت که با بیت کوین پرداخت داشت ، با ارز دیگری بنام doge پرداخت دارد.

شما در ابتدا باید مانند بیت کوین یک حساب داشته باشید.

این کار نیز مانند بیت کوین و سایر ارزهای به صورت های مختلف مانند  دانلود نرم افزار در ویندوز و  یا ایجاد حساب در یک سایت کیف پول آنلاین امکان پذیر است.

ابتدا برای ساخت کیف پول داگ کوین و آموزش، بر روی کلید زیر کلیک کنید:



 برای ورود و ثبت نام در سابت  کلیک کنید

Click to login or register The site

 

ضمنا این سایت مانند freebitco است و اگر شانس یار شما باشد ،برنده حدود 200دلار خواهید شد و در این نوع سیستم ،به هیچ وجه انسان دخالت ندارد و تمام اعداد براساس هاش انجام میپذیرد


از اینجا به بعد مانند سایت freebitco است


سایت زیر بر خلاف سایتهای قطره ای که تایم برای شما مشخص میکنند، هیچ محدودتی در زمان آن وجود ندارد. یعنی این طور نیست که شما هر یک ساعت و یا هر روز و ... به آن سر بزنید. در این سایت شما میتوانید دائم کد کپچا خود را وارد نمایید و با هر بار لود شدن صفحه کپچا مقدار درآمد را افزایش دهید(باید پلاگین ها برای این صفحه غیرفعال باشد_ممکن است در مورد برخی آی پی ها مشکل داشته باشد). شیوه کار به این صورت است که شما اولین کدکپچایی که در آن وارد کردید، و هر تعداد ساتوشی برنده شدید، دوباره در همان زمان میتوانید، مجدد امتحان نمایید و البته هر دفعه مقدار چند ساتوشی از دفعه قبل بیشتر کسب درآمد میکنید.


لیستی از سایتهای کسب درآمد شبیه فری بیتکو

moonbit.co.in


سایت کسب درآمد قطره(روزانه)(پرداخت به سرعت به میکرووالت شما)


سایت کسب درآمد بیتکوین مانند فری بیتکو


سایت مشکوک freebitcoinwin

احتمال اسکم

این سایت ممکن است در برخی هفته ها پرداخت را به هفته های بعد تاخیر اندازد. و حتی بی نظمی در این سایت کاملا مشهود است و ممکن است که این سایت در انتها اسکم شود(توصیه ما این است که در ماه هایی که پرداخت آن به تاخیر افتاد، از فعالیت خود کاسته و یا تا زمان پرداخت قطع کنید). این در حالی است که سایت اول یا همان فری بیت کو و نیز سایت دوم این شرکت فری داگ ، که در بالا معرفی شده ، از بهترین ها در جهان هستند ولی در مورد سایت فری بیت کوین وین هیچ تضمینی در برابر پرداختی هایش نیست.


سایت freebitcoinwin در پرداختی هایش دقیق نیست و قبلا هم این مشکل را داشته و بعد از چند ماه پرداخت کرده و دو ماهی منظم شده بود ولی دوباره به همان شکل سابق پرداخت نمی کند و ممکن است که پرداخت کند و یا نکند!


لیست سایتهای اسکم به ترتیب حروف الفبا


سایت کلیکی کسب درآمد و افزایش رتبه گوگل


بهترین روش برای خرید و فروش بیتکوین و سایر کریپتوها با حساب بانکی ریالی

nobitex

نظرات 13 + ارسال نظر
mohammad 1394/09/10 ساعت 08:28

سلام من در سایت چند منظوره داگ کوین (
https://block.io) آدر داگ کوینو توی همه سایتا قبول کردن حتی داگ کوینم باهاش گرفتم اما هیچکدوم از ادرسای لایتکوینشو هیچ سایتی قبول نمیکنه و میگه آدرس مشکل داره باید چیکار کنم با تشکر

سلام
دوست گرامی
برای شماره حساب های لایتکوین، بررسی خواهم کرد (منظورم سایت بلاک است) - مجدد پس از داشتن دسترسی برای شما بررسی میکنم
اما بعید میدانم که صحبت شما تایید شود - چون قبلا این چنین مشکلی وجود نداشته است

اما اگر نیاز به شماره لایتکوین دارید:
بهتر است که از شماره حساب هایی که برای لایتکوین و یا هر کوین دیگری را که تریدرها در اختیارتان قرار میدهند، استفاده نمایید و در همان جا هم میتوانید به هر کوینی تبدیل نمایید. مانند Bittrex یا CEX که آموزش کامل هر کدام را میتوانید از طریق صفحه زیر پیدا کنید. روی لینک موجود و مربوط به آموزش هر کدام کلیک کنید:
http://elmodars.ir/1393/02/19/post-172
نکته : برای لایتکوین وهر کوینی ، معتبرترین و بهترین کیف پول، کیف پول اصلی همان کوین (نرم افزار اصلی) است و در مورد هر کیف پول و تریدر و یا ... باید بررسی لازم را انجام دهید.

با احترام
مجدد از همین نظر به شما پاسخ خواهم داد.

احمدک 1394/08/12 ساعت 16:46

با سلام.من توی سایت freebitco علاوه بر گرفتن ساتوشی بلیت لاتاری هم کسب کردم و توی قسمت لاتاری که میرم نمیدونم باید چکار کنم . میشه توضیحات کاملی رو در مورد قسمت لاتاری بدید. ممنون میشم.

سلام
در قسمت لاتاری نیاز به انجام کاری از سوی شما نیست
هر هفته خودش به صورت خودکار قرعه کشی میکند و برندگان طبق جوایز 1 تا 10 بر مبناء شماره آیدی مشخص میشوند
شماره آیدی خود را میتوانید از بخش PROFILE خود مشاهده نمایید- همان ابتدای صفحه و نیز لینک رفرال شما با شماره آیدی شما....

یعنی هر چه تعداد بلیت شما بیشتر باشد ، شانس برنده شدن شما...
اما سعی کنید که بلیت نخرید و شانس خود را همیشه روی همان بلیت های رایگان خود ...- چون از نظر من کسی که بخواهد برنده شود، یعنی اقبال با او یار باشد ، اینکه یک هزارم درصد شانس خود را به دو برابر افزایش دهد ، تاثیری ....
با احترام

توضیح :
هیچ گاه در قسمت های مولتی پلی - لاتاری و یا شرط بندی شرکت نکنید و تنها از بخش رایگان استفاده نمایید

هومن 1394/07/21 ساعت 07:40

با درود
ممنون از زحمات شما.عذر می خوام تو سایت freebitco.in موقع برداشت پول یک پیغام میاد مه عنوان می کنه باید ایمیلتون رو از قسمت پروفایل عوض کنید.و ایا این درسته که در 24 ساعت فقط یک بار میشه برداشت کرد از این سایت؟

سلام
متشکرم از لطف شما - البته بنده این روزها حتی به دلیل مشکلات خود، در برابر پاسخگویی کوتاهی میکنم که انشاء الله در هفته های آتی جبران خواهم نمود

ببینید در حال حاضر برداشت خودکار در روز یکشبنه و در حداقل 10 هزار ساتوشی است (قبلا 5 هزار و خورده ای بود)

در مورد برداشت دستی ، تا کنون هیچ اشاره ای به یک بار در هر روز نشده است . دو نوع برداشت دستی وجود دارد که د رحالت فوری دارای کارمزد بیشتری است اما ظرف15 دقیقه به حساب شما واریز میشود. در حالت مانوئل تا 6 ساعت افزایش مییابد. کارمزد فوری ، ده هزار و کارمزد مانوئل ، 400 ساتوشی است
برای یک بار در 24 ساعت ، اشاره کردم که این مسئله ذکر نشده است و حتی اگر جدیدا اعمال شود، باز هم چیزی را عوض نمیکند . چون برداشت در هر 24 ساعت حتی یکبار باز هم بسیار ایده آل است. یعنی بسیار بعید است که کاربری نیاز داشته باشد که 2 باره در 24 ساعت ...
البته بعید میدانم که این چنین حتی باشد و شما هر تعداد .... چون تا کنون اشاره نشده است
ضمنا من خودم حتی ممکن است هر چند هفته برداشت نکنم و به نظر من خودش یک کیف پول است - همانطور که اعتبار این سایت زیر ذره بین میرود، اعتبار بسیاری از کیف پول ها و یا تریدرها نیز باید ...
البته در مبالغ بالا اگر به کیف پول معتبر و شخصی خود انتقال یابد ، بد نیست

در موقع برداشت ، ایمیل به شما نمیگوید که باید عوض شود، بلکه به شما پیغام داده میشود که این برداشت از طریق ایمیل برای شما اطلاع رسانی شده است.

موفق باشید

behnam 1394/07/19 ساعت 20:48

سلام خسته نباشید
چند تا سوال داشتم جواب بدید ممنون میشم.
من در سایتepay.info ثبت نام کردم.بیت کوین هم در یافت کردم ولی نمدونم چیکار کنم که به ارز ایران تبدیل کنم یا به حساب بانکیم واریز کنم.
میشه برام توضیح بدین برای دریافت و واریز به حسابم ؟
آیا این سایت معتبر هست؟

سلام

دوست گرامی
آموزش برداشت از این کیف پول در آدرس زیر وجود دارد - در انتهای صفحه:
http://elmodars.ir/1393/11/11/post-435/epay
ببینید بارها اشاره شده است که اعتبار در قطره ای ها برای درآمد رایگان معنی چندانی پیدا نمیکند.
در مورد سایت های قطره ای یعنی کسب درآمد رایگان ، از نظر اعتبار فقط باید موارد زیر رعایت و در نظر گرفته شود:
1- پرداختی سایت مستقیم و یا تقریبا به صورت مستقیم به کیف پول شما باشد . یعنی یا همان زمان انجام فعالیت و یا نهایت در طول هر هفته بتوان درآمد خود را خارج کرد. این یعنی کاربر تا زمانی که سایت فعال است ، اقدام به فعالیت میکند و در صورت عدم فعالیت سایت، دیگر فعالیت نمیکند
2- در قسمت های مولتی پلی و ... آنها سعی کنید که اصلا اقدام به سرمایه گذاری و یا امتحان شانس و غیره نکنید (در واقع نوعی قمار است)
3- اعتبار آنها زمانی بسیار مهم است که کاربر بخواهد اقدام به زیرمجموعه گیری در سطح وسیع و انجام هزینه نماید . در غیر این صورت به دلیل اینکه نیاز به سرمایه گذاری نیست و درآمد به صورت رایگان بدست می آِید، کاربر تا زمانی که سایت وجود داشته باشد از این امکان استفاده میکند و در صورت نبود سایت ، این کار را انجام نمیدهد
پس در نتیجه اعتبار برای بخش رایگان فقط از نظر صرف وقت برای رفرال گیری مهم است. و ضمنا سعی شود در قطره ای فعالیت شود که درآمد را یا مستقیم و یا نهایت در طول هر هفته به کیف پول شما واریز نماید/


پس اگر به دنبال وسعت بخش زیرمجموعه گیری خودتان هستید:
سعی کنید فقط این کار را برای قطره ای هایی که معتبر هستند انجام دهید
ضمن اینکه هیچ کس نمیتواند اعتبار سایتی را از قبل اعلام و پیش بینی نماید/
نکته : از نظر من فعالیت در این حوزه فقط برای اوقات فراغت میباشد و بس.
زیرا درآمد در آنها بسیار محدود و ناچیز است. مگر اینکه دارای ابزاری قوی جهت تبلیغ و رفرال گیری باشد . البته باید فقط برای چند سایت معتبر این کار ....

در مورد برداشت و تبدیل به ریال :
1- ابتدا اگر فعالیت کردید ، سعی کنید طبق آموزش صفحه درج شده در بالا ، برداشت های خود را حال به صورت دستی و یا به صورت خودکار پس از رسیدن به حداقل در هر هفته به کیف پول خود انتقال دهید
2- پس از اینکه کیف پول شما افزایش یافت و ارزش تبدیل به ریال را پیدا نمود، میتوانید با مراجعه به هر یک از صرافی هایی که در علم و درس نیز برخی معرفی شده اند، به ریال تبدیل نمایید.
نکته : زمان تبدیل بسیار مراقب باشید که با هر شخصی بخصوص اشخاص و سایت های شخصی و بدون مجوز این کار را انجام ندهید.
ضمنا شما میتوانید بیتکوین خود را علاوه بر ریال به هر دلاری از جمله پرفکت مانی نیز تبدیل نمایید

موفق باشید - من در خدمت شما هستم

azin 1394/07/07 ساعت 14:26

سلام و خسته نباشید.چه طور میشه حالت کپچا رو تو سایتها تغییر داد دو حالت داره فقط عکس و صدا اما من حالت متن و حروفو میخوام چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید.مثلا سایت coinad

سلام

دوست گرامی
اگر به تصویر موجود در همین صفحه مراجعه نمایید، پاسخ شما به همراه آموزش آن در عکس داده شده است
من لینک تصور را در زیر قرار میدهم . اما در همین صفحه علاوه بر تصویر، توضیح هم داده شده است:
http://s3.picofile.com/file/8198172276/freebitco_new4_elmodars.png
موفق باشید
بابت تاخیر یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد

nana 1394/06/09 ساعت 20:16

سلام
ممنون از سایت خوبتون , من جساب bitcoin باز کردم ولی متاسفانه شماره حسابم رو ذخیره نکردم از کجا پیداش کنم؟

سلام
بابت تاخیر عذرخواهی میکنم - برای این ماه توضیح داده شد که چرا در پاسخ ها تاخیر داریم
دوست گرامی
منظورتان را از افتتاح حساب بیتکوین، به صورت مشخص عنوان نمایید
یعنی شما باید ابتدا در یک کیف پول مانند بلاک چین برای کیف پول های تحت وب و یا کیف پول مولتی بیت برای کیف پول های تحت دسکتاپ و سبک و یا نرم افزار و والت اصلی بیتکوین یعنی بیتکوین کر(نیاز به فضا و زمان بسیار برای دانلود بلاک ها است) حساب باز نمایید

حال فرض میگیریم که در بلاک چین این کار را کرده اید:
در نتیجه با مراجعه به این سایت و ورود به حساب خود (نیاز به رمز عبور و پسورد است و در صورت فعال کردن رمز دوم ، آن هم نیاز است)
پس از ورود، براحتی میتوانید شماره حساب خود را مشاهده نمایید
حتی میتوانید دها شماره حساب جدید دیگر نیز تولید نمایید. (تولید شماره حساب با ایجاد کیف پول متفاوت است)
به هر شماره حساب شما که واریزی انجام شود، از کیف پول خود ، امکان برداشت و فروش آن وجود دارد.
سایر حساب های بیتکوین مانند نرم افزارها و والت های تحت وب نیز به همین شکل است.

حال اگر مشکلتان حل نشده است، دوباره با ذکر جزئیات مطرح نمایید
ضمنا شماره حساب بیتکوین، هیچ ارتباطی به سایت فری بیتکو و ... نداشته و این سایت ها، جهت کسب درامد رایگان بیتکوین (قطره ای) در مقادیر محدود هستند.
یعنی حساب بیتکوین را مانند بانک پرفکت مانی فرض نمایید و این دو سایت قطره ای را مانند باکس های کلیکی و سایت های سورف و ...
با احترام

احمد 1394/05/24 ساعت 23:08

باسلام
بنده دنبال کار اینترنتی می گردم و به سایت شما برخوردم و خیلی تازه کارم چندتا سوال داشتم خدمتتون ممنون میشم جواب بدید...
بعد اینکه کیف پول ساختی و عضو همین سایت freebitco.in شدی و بیت کوین جمع کردی بعدش چطوری به پول ایران تبدیل میشه؟؟؟؟ چطوری قابل برداشته؟؟ ممنون میشم مراحلشو بگید باتشکر

سلام
ببینید ، شما بیتکوین را هم براحتی میتوانید از طریق صرافی های داخل ایران(سایت های متعددی وجود دارد) خریداری نمایید و نیز براحتی میتوانید بفروشید. حتی با اشخاص معمولی و هر شخصی معامله نمایید.
یعنی با همان کارت و شماره حساب بانکی خود
اما برخی مواقع ممکن است که برای خرید و فروش به جهت قیمت آیده ال تر، بهتر باشد که ابتدا به ارز های واسطه ای چون دلار تبدیل نمایید
برخی از این صرافی ها در این صفحه معرفی شده اند(دارای نماد اطمینان صنعت و معدن و یا بدون وجود مجوز)
به آدرس زیر مراجعه نمایید:
http://elmodars.ir/exchanging

در مورد توضیح بیشتر و سوال دومتان، ببینید فرض کنید که شما میخواهید بیتکوین خریداری نمایید، کاملا مشابه بانک های الکترونیکی در ایران است. یعنی از هر کجایی که میخواهید خریداری نمایید و با هر ارز معادلی و یا ریالی که میخواهید خریدرای نمایید، (معمولا در صرافی های ایران هم این مسئله خودکار شده است)
پس از واریز مبلغ (مثلا به ریال در صرافی ایرانی و یا به دلار در صرافی ایرانی و خارجی) ، و درج شماره حساب بیتکوین خود، مقدار با توجه به مبلغ معامله ، به حساب شما ارسال میشود.
در مقابل برای خرید نیز به همین شکل است. البته معمولا فروش بیتکوین در ایران نیمه خودکار است. یعنی پس از اینکه مقداری که میخواهید بیتکوین را بفروشید را در یک صرافی معامله میکنید(یعنی پس از ثبت نام در ان صرافی به پنل فروش بیتکوین آن مراجعه نمایید و سپس مقدار فروش خود را با توجه به قیمت همان لحظه صرافی وارد نمایید. سپس باید مقدار درج نموده در فرم را به آدرس و شماره حساب بیتکوین همان صرافی واریز نمایید و آن صرافی پس از تایید مقدار دریافتی ، مبلغ و معادل ریالی آن را به شماره حساب های بانکی شما واریز میکند. مثلا شما یک شماره کارت شانزده رقمی عابر بانک ملت را قبلا به صرافی اعلام کرده اید.

خیلی ساده بگویم، فرض کنید که میخواهید یک بیتکوین به من فروشید، پس از واریز به شماره حساب بیتکوین من، بنده مبلغ ریال را برای شما ارسال میکنم.

برای ارسال بیتکوین هم، باید به کیف پول خود مراجعه نمایید، این کیف پول میتواند همان کیف پول تحت وب مانند بلاکچین باشد و یا یک کیف پول تحت دسکتاپ مانند مولتی بیت و یا کیف پول اصلی بیتکوین، بیتکوین کر، پس از مراجعه به کیف پول خود، به قسمت ارسال بیتکوین مراجعه نمایید، شماره آدرس بیتکوین(والت بیتکوین) شخص مقابل و به عبارتی مقصد را وارد نمایید و سپس مقدار بیتکوین را با توجه به موجودی کیف پول خود و با در نظر گرفتن مقدار بسیار کمی کارمزد( معمولا حتی کمتر از 200 تومان) وارد نمایید.
ضمنا کارمزد در بیتکوین تقریبا ثابت است و امکان تنظیم دستی آن در اکثر کیف پول ها وجود دارد. مانند بلاک چین که آموزش کامل کارمزد در سایت علم و درس قرار داده شده است.
کارمزد بیتکوین، از ده هزار ساتوشی (کمتر از 100 تومان) به بالا است. بیشترین کارمزد را میتوان همان یک تا دو میلی دانست و بیشتر از این مقدار حتی برای چند بیتکوین ، یک کارمزد اضافی است و اتفاقا بر روی امنیت هیچ سودی ندارد. ضمن اینکه از نظر زمان هم سودی ندارد. زیرا به هر حال شما هر چقدر هم که یک بیتکوین را با کارمزد و سرعت بالا ارسال کنید، یک وقفه ده دقیقه ای نیاز است تا مورد تایید قرار گیرد. همان کانفیرم.
تعداد کانفیرم را همیشه میگویند که اگر به 6 تا برسد، بهترین و ایده آل ترین است و اصلا غیر قابل برگشت است. اما یک کانفیرم هم اگر بلاک ها معتیر باشند، کافی است.
با احترام

علی آزادی 1394/05/13 ساعت 16:54

سلام.خسته نباشید.این سایتهای بیت کوینی که تو سایتتون معرفی کردید واقعا پرداختی دارن؟سایت freebitco نوشته روزی 200$.درسته؟البته اگه زیاد سر بزنی ها.

سلام
سایتی که شما اشاره کرده اید، یک سایت معتبر در حوزه کسب درآمد رایگان است
ضمنا اون دویست دلاری که اشاره شده است، مربوط به جایزه ویژه این سایت است
شما اصلا روی آن حساب نکنید و تنها میتوانید روی همان درآمد معمول روزانه حساب باز نمایید
البته اگر دارای ابزار قدرتمند تبلیغات باشید، میتوانید درآمد خود را فزایش دهید
چند سایت قطره ای مانند همین فری بیتکو و ... وجود دارند که معتبر هستند. شاید بتوان هزاران سایت قطره ای نام برد که البته تنها تعداد کمی مانند همین فری بیتکو معتبر و همیشگی هستند
این اعتبار تنها برای کسانی مهم است و معنا پیدا میکند که به دنبال جذب رفرال بالا میباشند و در این راه وقت و هزینه میخواهند صرف کنند. در غیر این صورت سایتی که برای کسب درآمد رایگان است، بخصوص اگر به صورت مستقیم پرداخت دارد و یا حداقل هر هفته پرداختی دارد، اعتبار زیاد معنا پیدا نمیکند . یعنی تا زمانی که پرداختی دارد ، شما فعالیت میکنید و هر زمان قطع شد، فعالیت خود را قطع خواهید نمود. در نتیجه اسکم شدن و اعتبار برای سایت های جذب سرمایه و آن هم در مقادیر بالا ، معنا پیدا میکند . اما همانطور که اشاره کردم، جهت جذب رفرال، اعتبار سایت مهم است که فری بیتکو، فری داگ کو - کوین اد - بی تی سی کلیکس - بیت آن پلی - و .. و برخی از سایت های قطره ای گروه epay تقریبا بهترین هستند(در حوزه رایگان و قطره ای )
به لینک اول صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید(بهترین های کسب درآمد رایگان)


موفق باشید

mohsen 1394/04/02 ساعت 14:35

سلام . خسته نباشد.
این سایت معتبره؟
http://www.mycoinads.com/

سلام

نه !!
برای اکثر کاربران در فضای نت، پرداختی نداشته است
معمولا سایت هایی که پرداختی بالا و راحت تری دارند، اسکم میشوند

با احترام

می خواستم توضیحی جامع و کامل در مورد سایت cryptonator
بفرمایید آیا سایت قابل اطمینانی هستش و من می تونم از ولت لایت کوین درون سایت برای ارسال به ولت لایت کوین شخص دیگری در بیرون از سایت مد نظر استفاده کنم و همچنین چه مقدار لایت کوین بایستی در ولت من موجود باشه تا که من بتونم این فراکنش رو انجام بدم ؟

با تشکر
مهدی قربانی

سلام

خیر !
اصلا استفاده نکنید - این سایت علاوه بر داشتن شاکیان بسیاری در نت - معاملات و کیف پولهایش نشان از عدم فعالیت شفاف و حتی وجود آن است
برخی منابع آن را اسکم معرفی کرده اند. این مسئله معمولا بی دلیل نیست و مطمئن باشید که حتما مبالغی از کابران تصرف کرده است که ...
ضمنا برخی سایت های کلاهبردار شیوه کاری آنها به این شکل است که با چند مبلغ کم و سرویس دهی خوب، کاربر را فریب داده و ناگهان در یک مبلغ ایده آل، در حق کاربر اججاف میکنند

برای مسئله ای که اشاره کردید، سایت هایی هستند که مستقیم این کار را انجام دهند ولی بهترین و مطمئن ترین راه، استفاده از یک تریدر مطمئن است. یعنی ارز بیتکوین خود را وارد یک تریدر مطمئن نمایید و سپس تبدیل به لایتکوین و یا ... نمایید و پس ازآن با درج آدرس طرف مقابل خود ، برداشت و انتقال را انجام دهید
موفق باشید

eli 1393/12/25 ساعت 11:34

سلام ممنونم از راهنمایی شما حرفای شما واقعا به جا ومنطقی است

سلام

شما لطف دارید و این تفکر و تامل و از همه مهمتر بررسی و مطالعه شما را قبل از هر حرکتی را میرساند

دوست عزیز
به نظر من اینترنت و شیوه های مختلف درآمد، بیشتر به یک مکان و حرفه ای برای کلاهبرداری تبدیل شده است تا یک مکان برای کسب درآمد
پس در هر کاری باید بسیار تحقیق و بررسی نمود. درست همین کاری که شما انجام میدهید

موفق باشید

hassan636 1393/07/06 ساعت 01:04

جواب ایمیل ها رو نمیدی که غزیز دلم توسایت فری داگ کوین زیرمجموعت شدم بنظرت داگ بخریم واسه آینده خوبه یا نه

سلام
همیشه سعی بر این داریم که قبل از 24 ساعت پاسخ تمام نظرات و ایمیلها داده شود و استثنائاتی هم مانند دیروز وجود دارد(البته از گروه این مسئله عنوان شد که تا فردا ممکن است پاسخ ایمیلها و نظرات داده نشود) و که از همین جا مجدد عذرخواهی میکنم
دوست گرامی برای داگ کوین و سرمایه گذاری به صفحه اخبار کریپتو ها بروید و در آن توضیحات لازم و نیز صفحه مشخصات فنی این کریپتو داده شده است.
ضمنا ما یک طرحی نیز برای کسانی که مانند خود ما به مرور در حال خرید این ارز هستند، داریم که به موقع و زمانی که تمامی کاربران مقدار قابل توجهی از این ارز را در حساب والت خود ذخیره کرده باشند به همه ارائه میکنیم و همره هم ......

به هر حال به نظر من از خرید 10 یا 20 کوین اول دنیا پشیمان نمیشوید - البته نظر شخصی است
با احترام (علم و درس)

sisi 1393/02/07 ساعت 13:43

سلام در فری بیت کوین وین زیر مجموعه شما شدم . می خواست بپرسم آیا با یک کامپیوتر و یک آی پی می توان دو حساب بیت کوین باز کرد و در سایتهای فری بیت کوین با دو حساب کار کرد ؟

متشکرم.
نه در اکثر سایتهای کسب درآمد فقط یک آی پی غیر از سایت qoinpro که در قسمت FAQ ،خودش گفته تا سه نفر اعضای خانواده میتوانند عضور شوند و حتی اشاره کرده که این سایت در مرحله بتا است و میزان واریزی ها افزایش می یابد. البته من برای احتیاط این کار را نکردم و شما هم برای احتیاط بروید به این سایت و صفحه سوالات متداول یا همان FAQ را ترجمه کنید/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.