elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin
elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin

افتتاح حساب پرفکت مانی

Create an Account Perfect Money

perfectmoney

بانک پرفکت مانی

perfectmoney elmodarsآموزش افتتاح حساب بانک پرفکت مانی : perfectmoney

شما میتوانید در بانک پرفکت مانی اقدام به افتتاح حساب ارزی

دلار، یورو ،طلا، بیتکوین

نمایید. و 4% سود سالانه دریافت کنید.

کسانی که نیاز به خرید بیتکوین دارند و سر رشته ای از این ارز ندارند، میتوانند بیتکوین خود را از طریق حساب بیتکوین در بانک خریداری کنند. تقریبا قیمت بیتکوین در این حساب هیچ  تفاوتی با بیتکوین در شبکه بلاکچین ندارد. و هر زمان که نیاز بود میتوان بیتکوین خود را به دلار و سایر ... ارزها، در پنل پرفکت مانی یا سایر صرافی ها تبدیل نمود. حتی براحتی میتوان توسط صرافی های ایرانی و خارجی به ریال تبدیل نمود.

برای انجام مبادلات ارزی با توجه به تحریماتی که از سوی اکثر بانک ها و ارزهای اینترنتی و فیات برای کشور ایران وجود دارد ، یکی از بهترین گزینه های مبادلات ، بانک پرفکت مانی است.

این بانک دارای پنل فارسی برای کاربران فارسی زبان میباشد.

همچنین دارای تنظیمات حساب ، سازگار با بانکداری اسلامی میباشد.

مطمئنا تمامی کسانی که با کریپتوها و ارزهای رمزنگاری سرو کار دارند نیز به این بانک نیاز پیدا خواهند نمود.

براحتی میتوان بیتکوین و سایر کریپتوها را مستقیما به ریال تبدیل نمود و یا از طریق صرافی های خارجی و ایرانی ، ابتدا به دلار هایی چون پرفکت مانی تبدیل نمود و سپس به ریال . 

حتی در برخی مواقع از نظر قیمت و سود ، ارجحتر خواهد بود که ابتدا کریپتو خود را به دلار تبدیل نمود و سپس به ریال و یا برعکس .

نکته : در سایت پرفکت مانی میتوانید یک حساب بیت کوین نیز داشته باشید.

بانک پرفکت مانی به حساب های ارزی شما 4% سود سالانه میدهد. 


افتتاح حساب پرفکت مانی : 

Click the button below to open an account

Open Accounts perfectmoney

نکته: روش معامله دلار پرفکت مانی و سپس تبدیل به بیتکوین و یا برعکس، در برخی مواقع ایده آل تر است. (یا وب مانی) اما در نظر داشته باشید که در حال حاضر شما میتوانید بیتکوین را بدون دادن پروسانت بالا و عدم وجود فاصله بسیار بالا در قیمت خرید با فروش در صرافی های شخصی، از طریق مارکتینگ و پلتفرم نوبیتکس معامله نمایید تا علاوه بر معامله در قیمت ایده آل، از تحریم ها نیز در امان باشید. ضمن اینکه در نوبیتکس میتوان با تجارت ارزها، سود خوبی عاید خود نمود. این بازار دانش بنیان است و چندین رمزارز را پشتیانی میکند.

همانطور که میدانید ، بسیاری از خدمات ارزهای رمزنگاری و فیات سال 97 توسط ایران فیلتر شد، دامنه آی اس این بانک نیز  به ابزار ((فی،ل،تر، شک،ن))  نیاز دارد. اما دامنه کام، فیلر نمیباشد.

step 1

 ورود به سایت پرفکت مانی: افتتاح حساب دلار - طلا و بیتکوین (bitcoin)

بر روی بنر زیر کلیک نمایید تا وار د سایت  perfectmoney شوید:

perfectmoney

در ابتدا دامنه سایت پرفکت مانی  بر روی  is بود (دامنه آی اس)

اما سپس اقدام به خرید دامنه com نمود. 

در ابتدا دامنه com مربوط به سایت نبود و از طریق آن اقدام به جعل و سوء استفاده از بانک پرفکت مانی میشد.  با شکایت و پیگیری بانک پرفکت مانی، از فعالیت آن جلوگیری شد. در حال حاضر بانک پرفکت مانی دامنه کام را نیز خریداری کرده است. (و رفع فیلترینگ)

میتوانید در همین ابتدای کار از طریق منوی بالای سایت مانند تصویر زیر ، زبان فارسی را انتخاب نمایید (پیشنهاد ما انگلیسی است)

تغییر زبان در پرفکت مانی - علم و درس دات آی آر


step 2

 ثبت نام در سایت :

پس از ورود به سایت ، بر روی گزینه  Signup  در منو بالای صفحه کلیک نمایید . در زبان فارسی بر روی ساخت یک حساب   کلیک نمایید. سپس مانند تصویر زیر اطلاعات لازم را کامل نمایید. (مواردی که ستاره قرمز دارند ،باید حتما تکمیل شوند- سایر موارد اختیاری میباشد)

آموزش تصویری ثبت نام در بانک پرفکت مانی

***

  1. یک نام برای حساب خود انتخاب نمایید
  2. نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل وارد نمایید
  3. شهر محل سکونت (مثال : Tehran)
  4. آدرس دقیق ( اگر تمایل به کانفیر م حساب را دارید ، ترجیجا  آدرس مطابق با یکی از قبوض برق یا ... باشد)
  5. روی فلش رو به پایین کلیک نمایید و کشور را انتخاب نمایید . (Iran)
  6. کدپستی 
  7. ایمیل
  8. کامل کردن این بخش اختیاری است ( بهتر است که شماره موبایل خود را وارد نمایید )
  9. انتخاب گزینه  Personal   یا شخصی برای ایجاد حساب شخصی (گزینه دوم حساب بیزینس یا همان حقوقی خودمان میباشد)
  10. یک رمز قوی وارد نمایید - رمز را به خاطر بسارید.  (حداقل 6 کارکتر باشد - شامل حروف و اعداد )(پیشنهاد ما : شامل حروف کوچک و بزرگ + اعلائم و شامل حداقل 8 کارکتر - دقت نمایید که صفحه کلیک شما فارسی نباشد - کپس لوک خاموش باشد)
  11. رمز شماره 10 را تکرار نمایید
  12. اعداد کمی ناخوانا در تصویر زیر آن را در کادر شماره 12 وارد نمایید (کپچا - من روبات نیستم)
  13. حتما باید تیک پر شود ( به معنی پذیرفتن قوانین)
  14. روی کلید  Register - ثبت نام   و تکمیل کار کلیک نمایید.

step 3

 دریافت ایمیل خوش آمدگویی به همراه آیدی اکانت :

به ایمیل خود مراجعه نمایید (ایمیلی که در زمان ثبت نام وارد کردید) 

یک ایمیل خوش آمدگویی از سایت پرفکت مانی برای شما ارسال شده است - آن را باز نمایید - عدد و به عبارتی آیدی اکانت خود را از مقابل عبارت 

Your personal Member ID

در ایمیل جهت ورود به سایت کپی نمایید . (آیدی خود را به خاطر بسپارید)


step 4

 ورود به سایت :

وارد آدرس ورود پرفکت مانی شوید . و یا پس از ورود به صفحه اصلی ، بر روی login کلیک نمایید.

آموزش تصویری ورود به حساب پرفکت مانی

***

  1. آیدی که از طریق ایمیل خوش آمد گویی برای شما ارسال شده است ، وارد نمایید (این آیدی را یادداشت نمایید و برای هر بار ورود نیاز است)
  2. پسورد زمان ثبت نام را وارد نمایید (از رمز خود محافظت نمایید)
  3. مانند زمان ثبت نام ؛ اعداد داخل تصویر کپچا را وارد نمایید.
  4. بر روی کلید  Authorize  کلیک نمایید. 

اگر اطلاعات را دقیق وارد نمایید ، وارد پنل اکانت خود خواهید شد 

نکته: در اولین ورود و یا با تغییر آی پی ، مرور گر و ....، ممکن است که وارد صفحه زیر شوید. (این تنظیمات قابل تغییر است)

دریافت پین کد ورود در بانک perfect money

این کار برای امنیت اکانت خود شما است . باید یک پین Pin وارد نمایید.

تنها کاری که نیاز است انجام دهید ، باید به ایمیل خود مراجعه نمایید و شماره پین کدی را که سایت برای شما ایمیل کرده است را کپی نمایید و در کادر تصویر بالا قرار دهید - سپس بر روی کلید ادامه continue کلیک نمایید.

معمولا pin در انتهای ایمیل شما در مقابل عبارت Pin: Check that you are .... درج شده است.


step 5

 پنل اکانت پرفکت مانی شما:

در بانک پرفکت مانی ، با ثبت نام ، شما دارای چند حساب اصلی خواهید بود . (برای هر یک ، شماره حساب خاصی دارید)

در هنگام ورود ، دارای 3 حساب دلار و یورو و طلا هستید . همچنین میتوانید حساب بیتکوین را اضافه نمایید.

حساب دلار - حساب طلا - حساب یورو - حساب بیتکوین در perfectmoney

 با کلیک بر روی گزینه    add account  میتوانید حساب بیتکوین نیز ایجاد کنید و نیز برای هر یک از این 4 حساب ، یک شماره حساب دیگر  ایجاد نمایید. (یک شماره حساب مجزا از هر حساب ) مثلا داشتن دو حساب دلار

برای تفکیک هر یک از 4 گروه اصلی بالا ، شماره حساب شما با حرف لاتین خاصی شروع میشود

  1. شماره حساب دلار:   Uپنل حساب  پرفکت مانی
  2. شماره حساب یورو:   E
  3. شماره حساب طلا:      G 
  4. شماره حساب بیتکوین :   B

برای هر یک از حساب های بالا میتوانید چند شماره حساب ایجاد نمایید . مثلا داشتن دو شماره حساب دلار . با کلیک بر روی گزینه اد اکانت 

نکته: سعی کنید که موجودی های کم را در دو حساب مجزا واریز نکنید. چون در زمان برداشت باید دو تراکنش ثبت نمایید. (تا این لحظه)


آموزش سایر موارد پنل بانک پرفکت مانی:

step 6

 امنیت :  مانند تصاویر  زیر وارد بخش امنیت شوید

امنیت در پرفکت مانی - جلوگیری از هک _ بخش تنظیمات حساب

برروی گزینه  Change Security Setting کلیک کنید

تنظیمات امنیت در بانک پرفکت مانی

در پنل  بعد برای امنیت بیشتر ، شما 3 گزینه خواهید داشت

  • ارسال پین کد به ایمیل در صورت تغییر آی پی و یا ... جهت ورود، یک کد برای شما ارسال میشود و پس از لاگین در صفحه بعد از شما درخواست میشود و باید آن را از ایمیل خود کپی کنید و در فیلد مربوطه قرار داده و کلید تایید را بزنید. (پیش فرض فعال است) (رایگان)
  • گرفتن 30 پین کد از بانک و یادداشت آنها در جایی -  سپس برای هر برداشت از حساب باید کد مقابل هر یک از این 30 تا  که اشاره شده است را درج نمایید. (باید خودتان فعال کنید ) (رایگان)
در هنگام فعال کردن این گزینه ، 30 کد به شما مانند زیر میدهد (به صورت تصویر) 
دریافت 30 پین کد در پرفکت مانی جهت برداشت (ارسال ارز)

سپس هر زمان مانند آموزش بالا تصمیم گرفتید که برای شخص خاصی ، ارز ارسال کنید (گزینه Send money) را میزنید ، پس از پر کردن فرم یعنی مقدار  ارسال و شماره حساب مقصد ، یک عدد به شما میدهد (از عدد 1 تا 30 ) شما باید کد مقابل عددی را که به شما میدهد، از 30 کدی که قبلا مانند بالا دریافت کردید ، در فیلد مربوطه وارد کنید/ بسیار مهم ( از کدهای خود در جای امن و یا در یک کامپیوتر _حافظه امن مراقبت نمایید.

همچنین در زمانی که در یک صرافی به صورت خودکار اقدام به فروش و یا تبدیل دلار پرفکت مانی میکنید و یا حتی اقدام به خرید جنس و کالایی با دلار پرفکت مانی میکنید، در زمانی که از طریق API آن صرافی و یا فروشنده (در حالت خودکار) به بانک پرفکت مانی جهت پرداخت دلار، متصل میشوید؛ به مانند بالا پس از اینکه مقدار پرداختی به همراه شماره حساب پرداختی خود و ... را تایید کردید، در انتها نیز یک عدد به شما میدهد ،( از 1 تا 30) و شما باید شماره کد مقابل آن عدد را (کدهایی که قبلا دریافت کرده اید) ، در فیلد زیر آن وارد کنید و سپس تایید نمایید.

  • امن ترین گزینه : ارسال یک کد برای خروج موجودی و ... از حسابتان  به شماره موبایل شما (شامل 1 دلار هزینه برای هر 10 بار کد) (یک دهم دلار هزینه ارسال کد است که از حسابتان کسر میشود) (غیر رایگان)

نکته بسیار مهم :  تمامی موارد بالا در صورتی امنیت شما را حفظ خواهند کرد که شما در لحظه ورود و ... به بانک پرفکت مانی، آدرس آن را با دقت بررسی کنید تا صحت آدرس برای شما محرز گردد.

یعنی اگر شما به جای وارد شدن به صفحه بانک پرفکت مانی  ، به یک صفحه جعلی از این بانک وارد شوید،  به محض اینکه برای لاگین کردن، شناسه و رمز خود را وارد میکنید، درست به مانند بانک پرفکت مانی، از شما پسورد دوم را میخواهد، حال اگر شما آن را از طریق ایمیل دریافت کنید و در صفحه جعلی وارد نمایید، این بدان معنی است که شما پسورد دوم خود را نیز فاش کرده اید. حال آن صفحه جعلی از طریق اسکریپت خودکاری که در آن وصل شده است، به سرعت با مشخصاتی که از حساب شما جهت ورود دارد، وارد میشود . البته در اینجا همان 30 کد ، یا کدی که از طریق اس ام اس جهت خروج فعال کرده اید به کمک شما خواهد آمد.  یعنی امکان برداشت ، تنها از طریق این کدها میسر میباشد. پس امنیت را جدی بگیرید.

سایر موارد امنیتی (پیشنهادی علم و درس)

1- معمولا پس از هر بار لاگین، مرورگر از شما جهت ذخیره نام کاربری و پسورد سوال میکند، سعی کنید همیشه گزینه صرف نظر کردن را بزنید

2- بهتر است که تیک گزینه ، بیاد بیاورر  و مانند این را در هنگام لاگین نزنید.

3 - پسورد دوم را که از طریق ایمیل دریافت میکنید، بسیار خوب میشود در صورت داشتن دو سیستم و یا  گوشی و .. ، ایمیل خود را در سیستم دوم خود باز نمایید.

4 - استفاده از صفحه کلید مجازی کامپیوتر و در صورت وجود صفحه کلید در پنل های بانکی و ... بسیار پیشنهاد میشود.

5- نگهداری پسوردها و رمزهای خود، در سیستمی که در به نت متصل نباشد - در مکان امن - با استفاده از برنامه هایی که ورود به آن ، نیاز به پسورد دارد (برنامه های مخصوص نگهداری پسورد و ...)

6- آپدیت کردن مرورگر - تمام برنامه ها و سیستم عامل خود (بروزرسانی) 

7- استفاده از یک آنتی ویروس مطمئن - فایروال - ضد جاسوسی


step 5

 تایید یا کانفیرم حساب (جهت پرداخت کارمزد و کمیسیون کمتر - و سایر مزایا)

با تایید حساب خود ، کارمزد پرداختی شما از 1.5 درصد در هر پرداخت به 0.5 درصد کاهش خواهد یافت.

برای تایید حساب خود ،

باید یک اسکن از کارت شناسایی و قبض خود جهت تایید آدرس برای سایت آپلود نمایید. (انگلیسی)

 شما  باید  شماره تماس خود را طی کدی که دریافت میکنید ، تایید نمایید.

نکته :

 بهترین راه برای تایید بی دردسر ، ارسال تصویر اصل گذرنامه (Passport) است . سایر مدارک در صورتی که به زبان فارسی است ، نیاز دارید که ترجمه رسمی نمایید . مانند کارت ملی   و  پس از آن قبض منزل و .... است .

هیچگاه سعی نکنید گوشه های تصویر کارت شناسایی خود را حذف کنید و یا در داخل آن اقدام به تغییرات نمایید.

اصلا نیاز نیست که برای این کار به سایت و یا افراد خاصی پول بپردازید - براحتی میتوانید این کار را انجام دهید_تکرار مجاز است . یعنی اگر مدارک ارسالی شما تایید نشد، به تعداد محدود مجاز به ارسال مجدد هستید (تا این لحظه) 

نکته : عدم تایید حساب

عدم تایید حساب برای شما مشکلی ایجاد نمیکند و تنها باید کارمزد بیشتری پرداخت نمایید .

نکته : e_Voucher

 همچنین بانک پرفکت مانی دارای روش های دیگر انتقال و پرداخت مانند e_Voucher  نیز هست. (مانند کارت اعتباری)

دارای ابزاری چون برنامه MOBILE APPLICATIONS  برای اندروید و شرکت اپل (جدید)

پنل دریافت وام و پرداخت (با سایر کاربران) - به هیچ عنوان از موارد غیر واقعی استفاده نکنید و اسکم است.

و ....


برخی موارد و ابزارها ممکن است نیاز به تایید حساب باشد.

میتوانید هر زمان که نیاز است ، تاریخچه تمامی موارد مربوط به حساب خود مانند واریز - برداشت - دریافت سود و ... و حتی تارخچه لاگین های خود را مشاهده نمایید.

میتوانید در این بانک اقدام به دریافت وام و یا پرداخت وام نمایید (البته با سایر کاربران  و نه بانک) . این مورد باید بسیار با احتیاط انجام شود. وجود تراست (اعتبار) بالا و یا تایید یک حساب و ... دلیلی بر اعتبار آن حساب نمیباشد. سعی کنید تجربه نکنید. مواظب کاربران کلاهبردار باشید . (تاکید میکنم، کاربران و هیچ ارتباطی به بانک ندارد)


بانک پرفکت مانی به تمامی حساب های شما 4%  (چهاردرصد) سود سالانه میدهد. این مقدار تقریبا معادل حساب های ارزی در ایران است . در جدول زیر میتوانید کارمزد و سود سالانه این بانک را مشاهده کنید. در بانک پرفکت مانی برای حسابهایی که ویرفای شده اند، تنها  0.5%  جهت انتقال کارمزد پرداخت میشود و برای کسانی که حساب خود را تایید نکرده اند و مدارک ارسال نکرده اند، معادل 1.99%  جهت انتقال بین حساب های این بانک با سایر کاربران ....

Deposit fees
Wire from 0%
Bitcoin 0%
Conversion
USD/EUR , EUR/USD
At market rate
Interest
Added to balance: 4% per year, (Maximum 500 USD/month)
Transfers

Internal

Internal

Internal

premium account 0.5%

verified account 0.5%

unverified account 1.99%

Withdrawal fees
Wire transfer from 2.85% + bank fee
Bitcoin Express (instant) 0.5%


نکته : میتوانید در خود بانک ، ارزهای خود را تبدیل نمایید (غیر از بیتکوین تا این لحظه)



آموزش خرید و فروش دلار پرفکت مانی در خارج از بانک


یعنی شما مانند یک حساب بانک ایرانی، میتوانید به یک صرافی خارجی و ایرانی که دلار پرفکت مانی را ساپورت میکند، مراجعه کنید و با خرید ارز مورد نظر خود و پرداخت معادل آن با دلار پرفکت مانی (یا برعکس) اقدام به خرید و فروش نمایید. در سایت بسیاری از صرافی های ایرانی و خارجی معرفی شده اند. (اعتبار آنها را بررسی نمایید)

 به عنوان نمونه شما قصد دارید دلارپرفکت مانی خود را در یک صرافی به کوین Bitcoin  (بیتکوین)  تبدیل نمایید ، ابتدا در آن صرافی در صفحه اول آن صرافی تبدیل بیت کوین به دلار پرفکت مانی را انتخاب نموده ( مانند تصویر زیر) - سپس یا در همین صفحه و یا در صفحه جدید، یک فرم باز خواهد شد و شما باید آن را پر کنید

  • معمولا در صرافی های خارجی ، حتی بدون ثبت نام هم میتوان تراکنش ثبت نمود(بخصوص مواردی که به صورت خودکار معامله را انجام میدهید)

توضیح:

بهتر است که در آن صرافی ثبت نام و پرفایل خود کامل و تنظیم  کنید تا در بیشتر مواقع نیاز به پر کردن فرم  مشخصات برای انجام معامله نباشد. (در مقابل صرافی های ایرانی اکثریت تنها با ثبت نام و احراز هویت امکان پذیر است - به این صفحه مراجعه نمایید)

مواردی که معمولا در فرم معامله باید وارد نمود:

  • مقدار دلاری که میخواهید تبدیل کنید (در اینجا دلار ....)
  • شماره حساب مقصد (در اینجا شماره حساب بیتکوین شما)
  • یک ایمیل - یا شماره تماس (اگر از قبل، ثبت نام و یا لاگین نکرده اید - بهتر است جهت پیگیری وارد نمایید)
  • برخی ممکن است شماره حساب مبدا را بخواهند (در اینجا شماره حساب دلار پرفکت مانی شما)
  • و ممکن است نیاز به وارد کردن یک کد کپچا باشد (من ربات نیستم - یعنی شما اعلام میکنید که انسان هستید و یک برنامه خودکار کامپیوتری و اسکریپت ... نیستید)
  • نکته : اگر نیاز بود، زبان را در  سایت صرافی به انگلیسی برگردانید (معمولا در ابتدا و یا انتهای صفحه ...)

perfectmoney


  و  حال شماره حساب پرفکت مانی (دلار در تصویر  مربوط به اکانت پرفکت مانی خود- 2 تصویر قبل با رنگ قرمز ...) خود را کپی نمایید و در پنل آن صرافی وارد نمایید .

برای تبدیل دلار به سایر ارزها مانند بیتکوین ، برعکس بالا عمل میشود .

در برخی صرافی شما باید به صورت دستی دلار خود را پرداخت نمایید تا معادل آن بیتکوین دریافت کنید . اما در برخی از صرافی ها ، مستقیما با کلیک پرداخت ، وارد API پرداخت  بانک پرفکت مانی میشوید و باید پس از لاگین در آن و .... مقدار لازم را جهت پرداخت از حساب خود تایید نمایید (به آدرس دقت دقت نمایید تا مورد هک قرار نگیرید)

اگر نیاز بود که به صورت دستی دلار و یا هر حساب دیگر پرفکت مانی را پرداخت نمایید ، باید در پنل اکانت پرفکت مانی خود بر روی گزینه Send Money در منوی بالای پنل خود کلیک نمایید (منوی آبی رنگ بالا در انتهای هدر بالای سایت)

سپس بر روی گزینه Single payment  در مقابل همان شماره حسابی که میخواهید پرداخت از آن انجام شود، کلیک کنید.

در مرحله بعد باید شماره حساب مقصد را در  (شخصی که میخواهید به آن پرداخت کنید ) و در فیلد دیگر مقدار را  وارد نمایید.


 اینکه چرا این بانک با وجود پنل فارسی و اسلامی و بدون هیچ مشکلی در این سال ها فیلتر شده است، سوالی است که باید جواب آن را از مسئولین پرسید!  البته این بانک هنگ کنگی است. برخلاف ارزهای  رمزنگاری که در راس آنها بیتکوین است ، متمرکز میباشد. 

صمنا به دلیل عدم رعایت قوانین خزانه داری آمریکا و تحریمات... برای شهروندان آمریکا (آی پی َآمریکا)، اجازه استفاده از خدمات آن وجود ندارد.

به نظر میرسد که فیلتر کردن راه صحیحی نیست. بلکه باید سطح دانش و آگاهی مردم را بالا برد.  وقتی کاربران خطرات و مشکلات هر کسب و کار را بدانند، بهتر میتواند تصمیم گیری کنند.
به عنوان نمونه ، بیتکوین در سال 2017 ، پس از  نصف شدن کارمزد ماینینگ برای هربلاک در دوره سوم، حدود ده ها برابر شده است، در نظر بگیرید، کاربری تازه با آن آشنا میشود و به محض اینکه کمی ارزان میشود، اقدام به خرید میکند، آیا خودش نباید پاسخگو باشد. آیا نباید ابتدا به آموزش و مشورت، بخصوص آنالیز این ارز در چند سال گذشته بپردازد. حداقل نباید کلماتی چون پامپ و دامپ ، سطح مقاومت و ... را بشناسد. . کسی که سال ها در این ارز بوده است، شاید بیشتر از 5 ، 6 هزار دلار را پیش بینی نکرده باشد/ اما براحتی میداند که قیمت 19 هزار دلار و بالاتر ، یک قیمت دلالی و اوج پامپ است. میداند که پس از آخرین پامپ ، قیمت ریزش خواهد کرد.
اما باید دید که مسئولین برای همین منظور اقدام به فیلتر کردن، نموده اند.
اما این سوال برای همگان پیش میآید که چرا فیلتر شدن رمزارزها و ارزهای فیات از سوی مسئولین، درست قبل از اینکه قیمت دلار از 3500 تومان به بیش از ده هزار تومان صعود کند، انجام شده است!!!!

آموزش کامل و تصویری نرم افزار Dogecoin Core , ... کلیک نمایید

آموزش کامل و تصویری MultiBit,... کلیک نمایید

امنیت در کیف پولها - کلیک نمایید

هر آنچه که شما نیاز دارید - کلیک نمایید


logo


بهترین روش برای خرید و فروش بیتکوین و سایر کریپتوها با حساب بانکی ریالی

nobitex



Hostens.com - A home for your website Hostens.com - A home for your website
Web Hosting and Linux/Windows VPS in USA, UK and Germany