elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin
elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin

افتتاح حساب پرفکت مانی

Create an Account Perfect Money

perfectmoney

بانک پرفکت مانی

perfectmoney elmodarsآموزش افتتاح حساب بانک پرفکت مانی : perfectmoney

شما میتوانید در بانک پرفکت مانی اقدام به افتتاح حساب ارزی

دلار، یورو ،طلا، بیتکوین

نمایید. و 4% سود سالانه دریافت کنید.

کسانی که نیاز به خرید بیتکوین دارند و سر رشته ای از این ارز ندارند، میتوانند بیتکوین خود را از طریق حساب بیتکوین در بانک خریداری کنند. تقریبا قیمت بیتکوین در این حساب هیچ  تفاوتی با بیتکوین در شبکه بلاکچین ندارد. و هر زمان که نیاز بود میتوان بیتکوین خود را به دلار و سایر ... ارزها، در پنل پرفکت مانی یا سایر صرافی ها تبدیل نمود. حتی براحتی میتوان توسط صرافی های ایرانی و خارجی به ریال تبدیل نمود.

برای انجام مبادلات ارزی با توجه به تحریماتی که از سوی اکثر بانک ها و ارزهای اینترنتی و فیات برای کشور ایران وجود دارد ، یکی از بهترین گزینه های مبادلات ، بانک پرفکت مانی است.

این بانک دارای پنل فارسی برای کاربران فارسی زبان میباشد.

همچنین دارای تنظیمات حساب ، سازگار با بانکداری اسلامی میباشد.

مطمئنا تمامی کسانی که با کریپتوها و ارزهای رمزنگاری سرو کار دارند نیز به این بانک نیاز پیدا خواهند نمود.

براحتی میتوان بیتکوین و سایر کریپتوها را مستقیما به ریال تبدیل نمود و یا از طریق صرافی های خارجی و ایرانی ، ابتدا به دلار هایی چون پرفکت مانی تبدیل نمود و سپس به ریال . 

حتی در برخی مواقع از نظر قیمت و سود ، ارجحتر خواهد بود که ابتدا کریپتو خود را به دلار تبدیل نمود و سپس به ریال و یا برعکس .

نکته : در سایت پرفکت مانی میتوانید یک حساب بیت کوین نیز داشته باشید.

بانک پرفکت مانی به حساب های ارزی شما 4% سود سالانه میدهد. 


افتتاح حساب پرفکت مانی : 

Click the button below to open an account

Open Accounts perfectmoney

نکته: روش معامله دلار پرفکت مانی و سپس تبدیل به بیتکوین و یا برعکس، در برخی مواقع ایده آل تر است. (یا وب مانی) اما در نظر داشته باشید که در حال حاضر شما میتوانید بیتکوین را بدون دادن پروسانت بالا و عدم وجود فاصله بسیار بالا در قیمت خرید با فروش در صرافی های شخصی، از طریق مارکتینگ و پلتفرم نوبیتکس معامله نمایید تا علاوه بر معامله در قیمت ایده آل، از تحریم ها نیز در امان باشید. ضمن اینکه در نوبیتکس میتوان با تجارت ارزها، سود خوبی عاید خود نمود. این بازار دانش بنیان است و چندین رمزارز را پشتیانی میکند.
ادامه مطلب ...