elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin
elmodars

elmodars

معرفی و آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزنگاری, ارزهای دیجیتال،انواع والت و کیف پول , بیتکوین کر, نرم افزار،تولید بیت کوین,لایت کوین,داگ کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج,,Ethereum, اتریم,DigiByte,Dash , Altcoin

برنامه افزایش دهنده حساب بیتکوین و سایر حساب های بانکی تنها با دانلود 7 مگا بایت

نرم افزار افزایش دهنده حساب بیتکوین - پرفکت مانی و ... 

هشدار !!!! 

باری دیگر در مورد سایتها و ایمیل هایی تحت عنوان دوبرابر شدن بیت کوین شما در عرض چند روز و حتی 24 ساعت هشدار میدهم و خود بنده تا به حال در بخش نظرات و ایمیل از این طور تبلیغات دریافت کرده امهر زمان در مورد این کار وسوسه شدید، ابتدا فکر کنید که اگر این قضیه صحت داشته باشد ، چرا فرد عنوان کننده، سرمایه خود را در زمان عنوان شده دوبرابر نمیکند و این کار را مدام انجام نمیدهد تا بتواند پول هنگفتی به جیب بزند این افراد و سایتها بدون استثناء کلاه بردار اینترنتی میباشند به عنوان مثال اگر خود شخص ، 10 میلیون داشته باشد، براحتی دوبرابر میکند و جالب اینجاست که اگر همین 10 میلیون را بگذارد و دوبرابر شود و دوباره 20 میلیون پولی که بدست آورده است را دوبرابر نمایند و این کار را در ده مرحله انجام دهد، ظرف این ده مرحله به 10 میلیارد خواهد رسید پس دیگر چه نیازی به سرمایه من و شما دارد و یا چه نیازی به فروش اندیشه کلاهبرداری خود به دیگران دارد!؟ترفند کسب آ


افزایش حساب های ارزی و ...


ما تمامی نرم افزارهای افزایش حساب های بانکی از جمله 

نرم افزار افزایش حساب پرفکت مانی

برنامه افزایش دهند حساب بیت کوین

برنامه افزایش حساب پیزا

برنامه افزایش حساب پی پال 

و چندین نرم افزار دیگر جهت ....

 را در اختیار شما قرار میدهیم 

ادامه مطلب ...

ایده - تحلیل و نظر شما جهت روزهای آتی نرخ بیتکوین و کریپتوها

استخراج بیت کوین و تجارت کریپتوها  (تحلیل و آنالیز)  

نظر بدهید و ...
پیش از کاهش قیمت بیت کوین در هفته اخیر و رفتن قیمت تا حدودی به ثبات، این طور احساس میشود که در ارزهای بیتکوین و داگ کوین، در برخی از تریدرها ، شخص و یا اشخاصی اقدام به خرید مداوم این کریپتوها در یک سطح مشخص میباشند. به عنوان نمونه تا یکی دو ساتوشی بالاتر برای داگ کوین، این امر تکرار میشود و البته این عمل جهت بیتکوین حتی بیشتر به چشم میخورد
  • آیا این فعالیت و خرید، تنها به جهت تثبیت قیمت این کریپتوها میباشد؟
  • این عمل تنها برای رشد قیمت این کریپتوها میباشد؟
  •  این عمل به جهت بالا بردن نرخ معاملات این کریپتوها بخصوص داگ کوین است؟
در همه حالت میتواند کمک به آنها و آینده این کریپتوها را احساس نمود
یا:
  • این مسئله تنها یک فعالیت از سوی دلالان است و آنها برای منافع خویش ....
  • این مسئله از سوی شرکت های بزرگ که منافع اصلی آنها در رشد قیمت و بخصوص بالابردن تقاضا و رواج این کریپتوها به جهت جلوگیری از شکست های احتمالی این شرکت ها و یا رسیدن به منافع بیشتر است؟
اما همه این مسائل یک سوال و یا به گونه ای یک پاسخ را در پی خواهد داشت. این مسائل گویای یک حکایت میباشد که ممکن است در ذهن هر کاربری ایجاد شود:
  • آیا در هفته های آتی شاهد رشد قیمت آنها خواهیم بود؟
  • آیا آنها از رشد این کریپتوها خبر دارند و یا خود میخواهند باعث این امر شوند؟
و از همه مهمتر :
  • آیا این تصور از سوی ما و چند تن دیگر ، اصلا صحیح است؟
  • آیا واقعا داگ کوین در 100 میلیارد توقف میکند و این کار بدان جهت است
  • آیا توقف در 100 B ، یک شایعه است .(اکثر سایت ها و حتی برخی از سایت های معتبر آنالیز جهان به این نکته اذعان دارن ولی مجری طرح داگ کوین، تنها در یک پرسش و پاسخ طوری دیگر این مسئله را بیان نموده است)
این سوالات نیازمند نظر و پاسخ تمامی شما عزیزان میباشد!

از تمامی شما عزیزان تقاضا داریم، در این مسئله ما را یاری نمایند و با ایده و نظرات خود، کمک شایانی  در اتخاذ تصمیمات آتی ما و تمامی کاربران دیگر نمایید.
از بخش نظرات همین صفحه منتظر ....

لطفا نظرات خود را در همین پست مطرح شده عنوان نمایید. متشکریم

zeushash

احتمال تعطیلی اجباری معدن زئوس

دومین سایتی که ممکن است مجبور به تعطیلی موقت معدن خود نماید. زئوس از به کارگرفتن تمامی تلاش خود سخن گفته است ولی متاسفانه وقتی یک خبری به صورت علنی اعلام میشود، نشان از عملی شدن آن مسئله خواهد داشت. 16 jan

کاهش قیمت بیشتر کریپتوها - ثبات نسبی داگ کوین

متاسفانه پیش بینی کارشناسان به وقوع پیوست و این هفته نوسانات بیتکوین بیشترین کاهش را داشت و حداقل برای لحظاتی این کریپتو به پایین ترین سطح خود در دو سال گذشته رسید.  به دنبال کاهش قیمت بیتکوین، تمامی کریپتوها با کاهش روبرو بود و داگ کوین یکی از معدود ارزهایی بود که توانست تقریبا ثبات نسبی داشته باشد. این کریپتو قبل از کاهش شدید قیمت ارزهای رمزنگای در 55 تا 60 ساتوشی نوسان داشت. پس از گذر از کاهش شدید بیتکوین،  داگ کوین در قیمت 65 تا 71 ساتوشی معامله میشود. این کریپتو حتی برای لحظاتی تا 72 ساتوشی صعود نمود و قیمت آن به صورت کاذب تا 76 ساتوشی اوج گرفت. 15 jan


مشکل Bit stamp بیشترین تاثیر را در کاهش قیمت بیتکوین داشت!

پیش بینی شده است که اگر پس از این حادثه قیمت رشد کمی داشته باشد، به بالای 360 خواهد رسید و اگر کاهش کمی داشته باشد، حتی به قیمت 200 به دلیل تشدید نوسان از سوی کاربران خواهد رسید. البته این ها همه پیش بینی کارشناسان است ولی تا حدودی پیش بینی دوم محقق شد ه است. ضمنا سایت هایی چون cex , .. هم در این نوسانات بی تاثیر نبوده اند. 


CEX

در روزهای قبلی سعی شد که در ابتدای کاهش قیمت هش و احتمال تعطیلی موقت معدن، خبر آن را از این بخش اعلام نماییم ولی این روند ادامه پیدا کرد تا اینکه این سایت  یک خبر بسیار مهم را در سایت منتشر نمود:

معدن استخراج CEX به دلیل مشکلات سخت افزاری و کاهش قیمت کریپتوها فعلا تا ارتقا به صورت اجباری و موقت متوقف شده است. کاربران فعلا میتوانند اقدام به تغییر تنظیمات استخراج به جهت جلوگیری از مانده منفی نمایند. س ک س از سر گیری مجدد را پس از ارتقا و مذاکره با شرکت های ساخت سخت افزار عنوان نموده است ولی نمیتوان فعلا اظهار نظر دقیقی نمود. اخبار کامل در خود سایت موجود است و راه کار نیز برای کاربران و صاحبان قبلی هش عنوان شده است.

عنوان شده است که تمامی هش های قبلی کاربران محفوط خواهد ماند و پس از ارتقا در حساب آنها منعکس خواهد شد


سرقت 19000 بیتکوین از Bit stamp و غرفه بیتکون در CES کلیک کنید

هشدار !!!! 

باری دیگر در مورد سایتها و ایمیل هایی تحت عنوان دوبرابر شدن بیت کوین شما در عرض چند روز و حتی 24 ساعت هشدار میدهم و خود بنده تا به حال در بخش نظرات و ایمیل از این طور تبلیغات دریافت کرده امهر زمان در مورد این کار وسوسه شدید، ابتدا فکر کنید که اگر این قضیه صحت داشته باشد ، چرا فرد عنوان کننده، سرمایه خود را در زمان عنوان شده دوبرابر نمیکند و این کار را مدام انجام نمیدهد تا بتواند پول هنگفتی به جیب بزند این افراد و سایتها بدون استثناء کلاه بردار اینترنتی میباشند به عنوان مثال اگر خود شخص ، 10 میلیون داشته باشد، براحتی دوبرابر میکند و جالب اینجاست که اگر همین 10 میلیون را بگذارد و دوبرابر شود و دوباره 20 میلیون پولی که بدست آورده است را دوبرابر نمایند و این کار را در ده مرحله انجام دهد، ظرف این ده مرحله به 10 میلیارد خواهد رسید پس دیگر چه نیازی به سرمایه من و شما دارد و یا چه نیازی به فروش اندیشه کلاهبرداری خود به دیگران دارد!؟


ترفند کسب درآمد

دانلود فایل تصویری کسب درآمد در فری بیتکو و .. (مولتی پلی - ترفند)جهت مشاهده به پست اول علم و درس مراجعه نمایید



بهترین سایت دریافت رایگان بیتکوین


درباره بیتکوین و ماینینگ بیشتر بدانیم کلیک کنید


CLOUD MINING

دانلود فایل تصویری آموزش و ترفند در فری بیتکو - فری دوج کو

  ادامه مطلب ...

دیفیکالتی و سختی کار در استخراج

Difficulty Retarget - Network Hashrate - Network Difficulty

 
نکات فنی کریپتوها - دیفیکالتی

Difficulty

هر کاربری که مدتی در ارزهای رمزنگاری فعالیت داشته است، مطمئنا کلمه دیفیکالتی را زیاد شنیده است و کاملا معنی این کلمه برایش نشان از سختی کار و کاهش استخراج و ماین یک کوین در طول دوره های مشخص به صورتی که از قبل در نکات فنی آن کوین برنامه ریزی شده است میباشد. در زیر برای مثال نکات فنی بیتکوین در نظر گرفته شده است.

در ابتدا،  وقتی از دیفیکالتی صحبتی میشد، اکثر کاربران به نصف شدن پاداش بیتکوین درهر بلاک (هاوینگ) فکر میکردند.

"Difficulty" عددی است که تعیین می کند چه مدت طول خواهد کشید که ماینرها (معدنچیان) بتوانند بلوک های جدید معاملات را به بلاکچین اضافه کنند. به طور عامیانه زمان حل یک بلوک.

عدد (Difficulty) هر 2 هفته یکبار به روز می شود تا اطمینان حاصل شود که 10 دقیقه (به طور متوسط) طول می کشد تا یک بلوک جدید به blockchain اضافه شود. (بیتکوین)

به طور متوسط، هر 2016 بلوک (تقریبا هر 2 هفته)  سختی شبکه تعدیل میشود.

حال اگر 2016 بلوک را در 10 دقیقه ضرب کنیم: عدد 20160 را بدست خواهیم آورد. (10 دقیقه زمان اضافه شدن هر بلوک)

اگر این کنترل کننده و معیار که در هر شبکه ای قراردادی است،وجود نداشت، به عبارتی دشواری یکسانی وجود داشت، با اضافه شدن ماینرهای جدید ، در حین اضافه شدن بلوک های جدید به شبکه، برای حل این تعداد بلوک زمان کمتری خواهد برد.

با فرض اینکه ماینرها توانسته اند هر بلاک را سریع تر از آنچه انتظار میرفت(10 دقیقه) حل کنند، مثلا  9 دقیقه در هر بلاک؛ عددی معادل زیر را خواهیم داشت:

2016 * 9 = 18144

حال اگر :

2016 / 18144 = 1.11

عدد  1.11  راخواهیم داشت.

سپس هر گره برای تنظیم سختی شبکه، از این عدد برای 2016 بلوک بعدی استفاده خواهد کرد:

    difficulty x 1.11 = new difficulty

    اگر این مقدار بیشتر از 1 باشد (یعنی بلوک ها سریعتر از حد انتظار استخراج شدند) ، دیفیکالتی افزایش می یابد.

    اگر این مقدار کمتر از 1 باشد (یعنی بلوک ها کندتر از حد انتظار حل شده اند) دیفیکالتی کاهش می یابد.

    در نتیجه اکنون هر معدنچی در شبکه بیت کوین با این دیفیکالتی جدید برای 2016  بلوک بعدی کار می کند.

    مثال ساده:

    فرض کنید که یک جدول اعداد از 1 تا 100 داریم و هر یک دقیقه تنها میتوانید یک عدد تصادفی انتخاب کنیم. اگر هدف ما یک عدد تصادفی زیر 50 باشد:

    در نتیجه احتمال انتخاب عددی زیر 50 با توجه به اینکه هر یک دقیقه میتوان یک عدد انتخاب کرد، به طور میانگین دو دقیقه خواهد بود.

    حال اگر هدف را از عدد 50 به 20 تغییر دهیم و نیاز باشد که شما از بین اعداد 1 تا 100 ، عددی زیر 20 را به صورت تصادفی انتخاب کنید، (هر یک دقیقه، یک شانس) در نتیجه این بار 5 دقیقه زمان خواهد برد تا این هدف محقق شود. (هر 5 دقیقه یک بار ....)

    البته شاید در بار اول این امکان میسر شود، اما در صورت تکرار و به صورت میانگین (یعنی در مقیاس بالا) ، به 5 دقیقه نزدیک خواهیم شد. (یعنی 5 انتخاب تا رسیدن به ...)


    Bitcoin

    از "Difficulty" در بیت کوین برای تعیین یک مقدار هدف استفاده می شود ، و کارگران معدن همچنان به دنبال این هستند که عددی پایین تر از این مقدار هدف پیدا کنند:

    به دلیل اینکه اینکه ماینرها قادر به تولید هزاران عدد (مقدار هش) در دقیقه هستند ، اعداد موجود در بیت کوین فقط در مقیاس بسیار بزرگتری هستند.

    با توجه به اینکه اکنون هزاران معدنکار سعی در یافتن شماره های برنده هستند، تا اطمینان حاصل شود که هر 10 دقیقه یک تعداد برنده (به جای هر چند ثانیه) پیدا می شود ، محدوده اعداد موفقیت آمیز کاملاً کوچک است.

    از آنجا که این شماره های هدف بسیار بزرگ هستند، کامپیوترها ترجیح می دهند با فرمت hexadecimal  آنها را بکار ببرند. به همین دلیل است که این اعداد به صورت  عدد و حروف قابل مشاهده است. 

    بنابراین هدف یک مقدار هگزادسیمال است و کارگران معدن در تلاش هستند تا یک مقدار هگزادسیمال، زیر مقدار  هگزا دسیمال  هدف  بدست آورند.

    منبع:  learnmeabitcoin

    موفق باشید



    کسب رایگان بیتکوین


    صرافی ایرانی نوبیتکس (بیتکوین خود را مستقم از سایر کاربران معامله کنید)
    nobitex.ir

    علم و درس

    والت های آفلان و کیف پول های آنلاین در کنار امنیت آنها

    این مطلب آپدیت نشده است و مربوط به سال های 93 تا 94 است

    این صفحه ، پاسخ به بسیاری از ایمیل های کاربران و نیز یکی دو نظر میباشد

    از تمامی دوستان به جهت درج نظر و ارسال ایمیل در ابتدا تشکر میکنم.

     از طریق ایمیل سوالاتی از جمله تفاوت کیف پولها و امنیت آنها و یا اینکه چرا میگویند کیف پول های آنلاین کمتر استفاده کنید؟

     برای هر کوینی که طراحی میشود، یک کیف پول اصلی برای آن کریپتو که ستون فقرات آن کوین و شبکه را تشکیل میدهد ، نیز طراحی میشود که کاربردهایی جزء کیف پول را دارا میباشد. و این کیف پول بر روی سیستم شخص قابل اجرا است که در حالت عامیانه به ان کیف پول آفلاین گفته میشود.

    مطمئنا وقتی شما از یک کیف پول آنلاین استفاده میکنید (البته برخی کیف پول های آفلاین نیز به همین شکل است) ، در ابتدا باید به آن سایت و کیف پول اعتماد کنید.

    یعنی هر کیف پول و ... را باید گفت که از بابتی مستقل از شبکه آن کوین است. به عنوان مثال شبکه بیتکوین یک شبکه اپن سورس  است و بر پایه برنامه نویسی میتوان از این شبکه برای ایجاد یک کیف پول استفاده کرد.

    یعنی یک سرویس دهنده کیف پول کاملا از بابتی مستقل از شبکه آن کوین است و میتواند اقدام به کلاهبرداری نماید. اما همه کیف پول های یک کوین به شبکه همان کوین متصل میباشند.

    این یعنی یک سرویس دهنده کیف پول میتواند مسئله تحریمات را اعمال کند . میتواند نسبت به موجودی کاربران خود ، سوء استفاده نماید. پس در ابتدا باید به آن سرویس دهنده اعتماد شود. همچنین برخی از کیف پول های دسکتاپ و حتی سخت افزاری نیز به همین شکل هستند.

    مهم :

    حال اینکه میگویند یک والت آفلان بهتر است، منظور هر والت آفلاینی نیست.  البته اگر در معنای درست استفاده شود، شاید بتوان قبول کرد. چون معمولا در اوایل کار رمزارزها در ایران از واژه آفلاین تصورات اشتباهی میشد و بیشتر فرض بر این بود که یعنی تحت وب نباشد. و در مقابل کیف پول کاغذی و یا حتی والت اصلی هسته هر کوین را به صورت آفلاین فرض ....

    باید این طور گفت ، والتی کاملا آفلاین محسوب میشود که:

    • ایجاد کننده و دارنده کلید خصوصی خود باشید
    • نرم افزار یا کیف پول به کلید خصوصی شما دسترسی نداشته باشد
    • به صورت آفلاین و نه در حال ارتباط به نت، کلید خصوصی آن ایجاد شده باشد
    • اسکریپت و برنامه و همچنین سیستم کاملا امن باشد

    حال با این توضیحات والت های آفلاین شامل والت های کاغذی میباشد و یا اسکریپتی که به صورت آفلاین و امن کلید را تولید میکند

    البته کیف پول های سخت افزاری تنها از یک بابت و آن هم باید حتما برنامه نرم افزاری آن به صورت متن باز قابل رویت باشد و دوم اینکه هیچگاه به کلید خصوصی و یا Seed و عبارت بازیابی اولیه که ایجاد میشود، دسترسی نداشته باشد.

    اگر این قوانین در آن پابرجا باشد، واقعا کیف پول های سخت افزاری بهترین گزینه هستند، چون مانند یک کیف پول کاغذی میباشد اما کلید شما قابل رویت نیست و برای بسیاری موانع امنیتی وجود دارد. چون کیف پول های سخت افزاری هیچ گاه عبارت بازیابی یا کلید شما را پس از ایجاد درخواست نمیکنند و نیاز نخواهند داشت. مگر کاربر دچار هک مهندسی اجتماعی و ... شود و خودش ....


    اما کیف پول هسته هر کوین واقعا تمامی شرایط را داراست و تنها شما باید تامین کننده امنیت خودباشید.

    تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما باید تمامی بلاک های شبکه را دانلود کنید.

    البته راهی وجود دارد که اگر شما بخواهید کلید خصوصی این کیف پول ها را بدست آورید و آن را در یک سایت دیگر استفاده کنید، بتوانید این کار را انجام دهید. حتما یک پست جداگانه بدین منظور ایجاد خواهد شد.

    کیف پول اصلی هر کوین،  ستون فقرات آن کوین را میسازد و دارای بیشترین ایمنی و شرایط را حتی از نظر اعتماد به شخص ثالث دارا میباشد.

    سختی این کیف پول، به عنوان مثال برای بیتکوین کر ، شما باید ابتدا فضای کافی برای استفاده از آن را در هارد خود داشته باشید. سپس برای همگام سازی ممکن است از چند روز تا چند هفته زمان نیاز داشته باشید و اقدام به دانلود تمامی بلاک های قبلی نمایید. و همیشه برای بروز بودن باید آخرین تراکنش های ثبت شده در شبکه را (آخرین بلاک ها) دانلود نمایید.


    مهمترین نکته در کیف پول های آفلاین، امنیت آن است .

    یعنی امنیت آن کاملا در دستان خودتان است . اگر مشکلی پیش آید نتیجه کوتاهی خود شخص میباشد.

    کیف پول های تحت وب و یا اکثر کیف پول های نرم افزاری حتی اگر کلید خصوصی را به شما بدهد،   قبل از هر چیزی شما باید به آن کیف پول و صاحبان آن اعتماد نمایید.

    اما برای برخی از کشورها مانند ایران، مواردی چون تحریمات نیز میتواند مهم باشد که این مسئله برای کیف پول هایی که تحت وب هستند و یا کلید خصوصی را به شما نمیدهند بسیار مهم میباشد.

    به عنوان مثال، سایت کوین بیس ، بزرگترین و اصلی ترین والت بیت کوین و سیتمهای بانکی و شبکه بیت کوین حتی تمامی طرح های شبکه بیت کوین، تحریمات را اعمال کرد.

    معمولا در سایت هایی که از ارزهای بانکی استفاده میکنند مانند برخی تریدرها، تحریمات اعمال شده است و برخی اقدام به تفکیک این دو مسئله از هم نموده اند.

    برخی تحریمات را تنها در بخش ارزهای اینترنتی و بانکی اعمال کرده اند و در بخش ارزهای رمزنگاری در این مورد مشکلی ندارند.

    به عنوان مثال یکی بزرگترین و محبوب ترین تریدر های جهان یعنی سایت  bitstamp به کل هر گونه ترید در این سایت را به دلیل استفاده از ارزهای بانکی و نوع سیستمی که این سایت دارد،  برای کشورهای تحریم ممنوع کرده دانسته است.

    اما سایت CEX یک نمونه دیگر است که به دلیل اینکه این دو مقوله از یکدیگر تفکیک هستند، و نیز به دلیل نوپا بودن این سایت و جذب کاربر و تبلیغات، امکان هر گونه تریدی در این سایت و ورود و خروج وجود دارد، و تنها د رقست شبکه بانکی دلار و یورو و آن هم ورود و خروج برای کشورهای موجود در لیست تحریم امکان استفاده وجود ندارد. اما این خود باعث ترس و ایجاد ریسک میشود. زیرا ممکن است مانند بسیاری از صرافی ها و کیف پول ها، تغییر قوانین داده و این بدتر از همیشه خواهد بود.

    از نظر تحریمات شاید بتوان گفت که پیگیری آن در ارزهای رمزنگاری بسیار سخت و یا حتی غیر ممکن است (شبکه یک کوین)، اما در مورد کیف پول ها و سرویس دهندگان آن باید توجه داشت. به عنوان نمونه یک کیف پول آنلاین میتواند ورود از یک کشور تحریم شده را ممنوع کند و همین طور استفاده از ابزارهای دور زدن فیلترینگ و تغییر آی پی را نیز ممنون نماید.

    سایر نکات :

    1- برای بالا بردن امنیت یک کیف پول شما از بسیاری از روشهای مختلف میتوانید استفاده نمایید:

    به این صفحه  بروید و سپس تمامی موارد امنیت مربوط به کیف پول تحت سیستم و یا حتی آنلاین را مطالعه نمایید و حتما تمامی لینک های ارجاعی را مطالعه نمایید: از جمله این موارد:

    اما در یک کیف پول دسکتاپ یا ....

    •    الف : از جهت جلوگیری از نفود و هک و یا گم کردن به عنوان مثال لب تاپ خود ، 
    1. شما میتوانید یک درایو سیستم خود را به آن کیف پول اختصاص دهید که با نرم افزار قفل درایو ویندوز سون و یا نسخه های بالاتر ، براحتی میتوان آن درایو را قفل نمود و دسترسی به آن تنها از طریق وارد نمودن رمز و یا بک آپ رمز میباشد. حال این رمز اگر بخواهد هک شود، به قول برنامه نویسان به دلیل اگر فراموش نکرده باشم، حدود 70 سال با هزاران کامپیوتر دنیا زمان خواهد برد که کشف شود.

    مطمئنا کسانی که از دو سیستم و کیف پول های چند امضایی استفاده میکنند و یک سیستم را آفلاین و دیگری را آنلاین در نظر بگیرند، بیشترین امنیت را خواهند داشت.

    1.  اما موارد دیگری شما برای حفط امنیت نیز نیاز دارید ، از جمله آنها به استفاده از یک رمز بسیار قوی که میتوان در استفاده از این رمز؛ همانطور که قبلا هم گفته شده است به دو صورت تایپ و کپی پیس به صورت همزمان باشد. در این بین مراقب نرم افزارهای هک کی لاگر باشید.
    میتوان کارکتر های رمز عبور خود را از کیبورد ویندوز و یا حتی یک برنامه کیبورد دانلود نمایید که مخصوص این کار است و تمامی کارکترهای صفحه کلید را مانند یک صفحه کلید مجازی جابجا نمایید.
    1. شما میتوانید برای امنیت بیشتر؛ برای کامپیوتر و سیستم خود مانند لب تاپ نیز یک قفل قوی قراردهید.
    2. ضمنا نرم افزارهایی نیز وجود دارند که میتوانید به وسیله آن ؛ فایل و پوشه خاصی را نیز قفل نمایید.
    3. یک مسئله امنیتی دیگر نیز میتواند به شما کمک نماید. اگر دارای دو سیستم میباشید، سعی کنید که تمامی کارهای روزمره از جمله ورود به سایت ها و دانلودها و سایر موارد خود حتی مواردی چون ذخیره فایل ها و نیز استفاده از گیم ها و فایل های صوتی و تصویری را از یک سیستم استفاده نمایید و برای کارهای ارزی و بانکی خود از سیستم دوم با در نظر گرفتن تمامی موارد امنیتی  بهره ببرید.  ایمیل ها را میتوان در یک سیستم دریافت کرد و رمزهای دوم را به سیستم دیگر ....
    توضیح:  بهترین آنتی ویروس ها و آنتی هک ها و نرم افزارهای ضد جاسوسی و  نرم افزارهای شناسایی تروجان ها و کرم های اینترنتی استفاده نمایید. ویندوز و آنتی ویروس و هر نرم افراری را بروز و آپدیت نگه دارید.

    نکته : وجود دو سیستم باعث میشود که شما حتی در سیستم مربوط به موارد ارزی خود ، بتوانید از چندین آنتی ویروس و آنتی اس پای که سازگار هستند، استفاده نمایید، بدون اینکه نگران کند شدن سرعت سیستم و هنگ های احتمالی باشید.


    نکته : تمامی نرم افزارهاو کیف پول ها باید از یک منبع اصلی معتبر دانلود شود. (نرم افزار قفل فایل و ....)


    • ب : از نظر بک آپ و نسخه های پشتیبانی به جهت از دست رفتن اطلاعات اصلی (امنیت بک آپ فراموش نشود)

    1. شما باید حتما از کیف پول خود ، حداقل دو فایل پشتیبان گرفته باشید.
    2. هر کدام از بک آپ های شما باید از ایمنی و رمزهای بسیار قوی محافظت شوند و آنها دارای چندین قفل برای دسترسی باشند

    توضیح: تمامی بک آپ های خود را میتوانید به چندین صورت قفل و رمزگذاری نمایید. از جمله استفاده از برنامه های فشرده سازی برای فایل و قراردادن پسورد در زمان فشرده نمودن  فایل و پوشه. ویندوز خود بهترین نرم فزار قفل را داراست.


    کیف پولهای تحت وب:

    بسیار مهم :

    در مورد  برخی از کیف پول های تحت وب این نکته وجود دارد که شما میتوانید کلید خصوصی خود را نیز داشته باشید.

    این کیف پولهای هر کدام شرایط خاص خود را جهت ایمنی و محافظت از والت خود، دارا هستند.

    نکته : حتما همزمان در این کیف پولها ، علاوه بر رمز عبور، از پسورد دوم _ فاکتور دوم و نیز ایمیل معتبر که خود آن ایمیل نیز به فاکتور دوم مجهز است، استفاده نمایید. (آموزش چند مورد و امنیت ایمیل در سایت موجود است)


     اگر صاحب یک سایت و یا یک خدمات اینترنتی هستید ، بهتر است که شماره والت و کیف پول اصلی شما با کیف پولی که خدمات خود استفاده میکنید متفاوت باشد

    زیرا در کریپتوها، سابقه تمامی تراکنش ها ثبت میشود و امکان دسترسی برای همگان آزاد است. این مورد برای همگان صدق میکند و بهتر است که برای هر تراکنش از یک حساب استفاده نمایید


    موفق باشید