elmodars

elmodars

آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزارز, ارزهای دیجیتال،انواع والت ، کیف پول , بیتکوین کر, صرافی نوبیتکس، Nobitex، تولید بیت کوین,,دوج کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج، اتریوم، آوالانچ، Ethereum, ,DigiByte, Altcoin، Solana
elmodars

elmodars

آموزش تصویری افتتاح حساب ارزمجازی و رمزارز, ارزهای دیجیتال،انواع والت ، کیف پول , بیتکوین کر, صرافی نوبیتکس، Nobitex، تولید بیت کوین,,دوج کوین,کریپتو,کارنسی ,کلودسرویس و سرورهای استخراج، اتریوم، آوالانچ، Ethereum, ,DigiByte, Altcoin، Solana

تایم سرور نیوباکس و قبول نکردن حداقل تبلیغات

ایرادی که Neobux ممکن است در مورد کلیک نکردن تبلیغات در زمان تایم سرور از شما بگیرد
 

دو سایت بسیار معتبر برای استخراج بیتکوین و تجارت آن

 
در نیوباکس   دو نمودار در جدول وجود دارد(تصویر زیر) که نمودار آبی رنگ مربوط به زمان محلی یا همان زمان شما است و نمودار قرمز مربوط به زمان یا تایم سرور نیوباکس است .همیشه زمان سرور یک روز عقب تر از زمان شماست. چون در نیوباکس همیشه پول زیرمجموعه ها یک روز دیرتر به حساب شما ریخته میشود که این منوط به شرطی است که ما میخواهیم  امروز در موردش صحبت کنیم :

      زمانی که  زیرمجموعه دارید .شما باید بین 3 تا 7
 کلیک خود را انجام دهید تا نیوباکس روز بعد ،  پس از
بررسی پول آنها را به حساب شما بریزد. هر روز زمانی
که برای کلیک کردن به بخش view advertisememt
میروید در بالای تبلیغات پیغامی در کادر زرد ،برای شما
گذاشته که در آن گفته که شما باید کلیک کنید حداقل
بین  3   تا   7  تبلیغ را تا شما  مبلغ زیرمجموعه خود را
بگیرید و شما هنوز کلیک نکردید
ََA
   با هر کلیک شما، پیغام تغییر کرده و مینویسد که مثلا شما چند کلیک انجام داده اید و چند تا دبگر نیاز دارید. مثلا در تصویر زیر 1 کلیک انجام شده و سه تا نیاز است انجام شود.
B
 نکته مهم این است که (این نکات بسیار مهم است)
1-  نیوباکس این آمار را بر اساس تبلیغات نارنجی fixed  Advertisement انجام میدهد.

C

2-  شما هر روز باید بعد از ساعت 9 صبح به بعد به وقت ایران (حتی 10 مطمئن تر) تبلیغات خود را کلیک کنید. در نیوباکس به ریست شدن تبلیغات کاری نداشته باشید و به تایم سمت راست فقط دقت کنید و بعد از 00.00 کلیکهایتان را انجام دهید.
تایم سرور سمت راست بالای تبلیغات بعد از ساعت(00.00 )باشد.(01.00 مطمئن تر)

(تایم خودتان را  کاری نداشته باشید یعنی به طور مثال ، ساعت 6 صبح اگر تبلیغات ریست شد، شما نباید کلیک کنید و زمانی که تایم سمت راست بعد از 00.00  شد تبلیغات را کلیک کنید )حتما جمع بندی و مثال پایین را بخوانید.
پس از اینکه تبلیغات خود را به خصوص نارنجی (fixed  Advertisementدر قسمت سوم)را کلیک کردید این پیغام زرد رنگ برداشته میشود.و مانند تصویر زیر میشود

جمع بندی :
دوستان ، در کل ممکن است که تایم محلی همه در نیو باکس  یک جور نباشد. بهترین کار این است که هر روز بعد از ساعتی تبلیغات نارنجی را کلیک کنید که تایم سرور بالا صفحه تبلیغات،(سمت راست) از ساعت 1 گذشته باشد و کاری به ریست شدن تبلیغات نداشته باشید و بالای آن همان پیغام زرد رنگ نوشته شده باشد ،سپس کلید های خود را انجام دهید تا پیغام برود . مواظب باشید که تبلیغات  نارنجی را قبل از پیغام زرد انجام ندهید .و معمولا بعد از ساعت 9 صبح به بعد است.
در یک مثال اگر بخواهم بگویم ، تبلیغات شما مانند عکس زیر (در کادر قرمز، 2 ) در ساعت 6.20 (سمت چپ)ریست میشود.که شما کاری به آن نداشته باشید و هر زمان ، تایم سمت راست (در کادر آبی، 
1 )،ساعت 00.00 را نشان داد(درعکس 01.30 است) ، کلیک خود را شروع کنید. به پیغام زرد که در بالا گفته شده توجه کنید.
برای عضویت در سایت نیوباکس روی بنر زیر کلیک کنید.
 
موفق باشید. شما میتوانید مطلب را کپی کنید. حتی بدون ذکر منبع ؛ فقط در صفحه ای بدون تبلیغات پاپ آپ .
اگر مطلب را پسندیدید لطفا روی ما را حمایت کنید در سمت چب، پایین صفحه  کلیک کنید. اگر احتباج بود ایمیل خود را باز کنید.از حمایت شما متشکریم.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسام 1393/01/19 ساعت 10:43

واقعا عالی بود توضیح دادنت هر جا در این مورد میخوندم گیج می شدم دمت گرم

امیدوارم موفق باشید.
البته باید بگویم جدیدا در نیوباکس آمار کلیک زیرمجموعه های اجاره ای خیلی پایین آمده و شما باید حداقل مینی جاب انجام دهید و اگر نه ...!
البته سایت پروباکس و ....این طور نمیباشد.

جواد 1393/01/12 ساعت 07:45

مرسی
هر جا رفتم به این کاملی جواب خودم را نگرفتم
امتحان هم کردم و کاملا با حرف شما موافقم.

متشکرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.